Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Amp eller Pod?


Death

Anbefalte innlegg

Jeg kjører POD XT med metal shop-pakken via en Marshall MG, og det funker helt knall til hjemmebruk. Den låter også bra gjennom stereoanlegg, PChøyttalere og USB. Anbefales veldig hvis du vil ha et allsidig og brukervennlig oppsett til hjemmebruk. Og HD-serien skal visst være enda bedre enn de gamle XT (som jeg har).. Sikkert verdt et forsøk. De har som nevnt innebygget lydkort som funker mer enn kurrant nok til hjemmebruk ;)

Når det er sagt, så er det likevel litt sjarm med en liten amp ala Blackstar HT5. Lydopplevelsen er noe bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lydkort innebygd i Line6 serien ja, men som jeg sa - vrengsimuleringen er bedre i Guitar Rig :)

Line6 har ikke fantastisk vrengsimulator, men synes virkelig at Guitar Rig låter livløst og kjedelig. Vet at mange her på forumet liker programmet veldig godt, men jeg har aldri funnet det noe bra. JA jeg har det selv, og JA jeg har hørt mange opptak fra div medlemmer her.

Har brukt POD og Amp siden jeg begynte å spille, men finner det veldig praktisk å kunne ha det lille brettet. Det er enkelt å bruke og enkelt å ta med seg rundt. Bruker også POD på konserter der jeg ikke har muligheten for å få med meg forsterkeren min.

Med det sagt, så er ampen min en passe stor rørstack, og man får ikke samme trøkket ut av en pod som en amp... Men til hjemmebruk som du nevner er poden genial, og den er fult brukbar til små konserter som jeg nevnte...

(Har erfaring med POD XT, POD XT Live, POD 2.0, POD HD500, Floor POD og X3 Live (den jeg har for øyeblikket og har hatt lenge..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.