Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Black Sabbath reunion


Jran_nrmn

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare jeg som håper på Black Sabbath reunion med Tony Martin?

Headless Cross og Tyr var strålende, også takket være Cozy Powell som var essensiell for soundet på de to platene! Delvis var Eternal Idol bra. Cross Purposes var så där, og Forbidden ren krise, takket være produsent Ernie C.

I følge boka til Tony Iommi - Iron Man (Anbefales), hadde ikke Tony Martin den naturlige scenepersonligheten til hverken Ozzy eller Dio, men han var en fantastisk sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er en viss forskjell i tid her..

Helt kult at de gjør noen show, men ny skive lukter bare business.

Det skal mye til for at det kommer noe minneverdig ut av det, det er forksjell på å være ung, sulten og frustrert på 70-tallet, og det å være gammel, multimillionær og smålei i 2012.

Blikke no nyskapende magi av det vett.

Men for all del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Sabbathfan er det direkte flaut at jeg adri har vært på konsert med noen av disse. Ekke helt konserttypen men må få med meg dette om de kommer til skandinavia!

Bare jeg som håper på Black Sabbath reunion med Tony Martin?

Så lenge Iommi er med så kan hvem som helst joine for min del, låter awsome uansett vokal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lå i kortene da Heaven & Hell prosjektet dessverre måtte avsluttes så alt for tidlig grunnet Dio's bortgang. Jeg hadde på følelsen at de ville komme sammen igjen med Ozzy og Bill, og da som Black Sabbath selvfølgelig. Tanken slo meg også da Tony og Geezer kalte prosjektet med Dio og Vinnie for Heaven & Hell i stedet for Black Sabbath (som de kalte seg da de ga ut plata Heaven & Hell). Dette gjorde de for å blidgjøre Ozzy i tilfelle at de trengte ham i fremtiden, og det gjorde de altså nå :) Det som gjør det spennende for meg er at de faktisk skal gi ut ny plate!!! De vil nok ikke høres ut som på 70-tallet, men jeg tror faktisk at de vil gjøre en god skive. Tviler ikke på evnene til gamle gubber vettu :D

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke at mr. Ozzy ikke duger... Så han i fjor med soloband, og ble faktisk VELDIG positivt overasket. Forventet pensjonist på rullator, fikk rockelegende med vannbøtter, kran og kurant stemme.

Ozzy kan definitivt opptre og underholde om han er i form

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.