Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Black Sabbath reunion


Jran_nrmn

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme greien skjedde for så vidt ved forrige reunion og det handler vel bare om at Sharon Osbourne ikke er så veldig glad i godeste Bill. De kommer nok til enighet etterhvert. Nå skal det sies at Bill Ward har måtte tåle mye dritt opp igjennom, så jeg synes det er helt på sin plass at han krever sitt. I hvertfall så lenge de kommer til enighet :-) Med tanke på situasjonen med Iommi og at de allerede har kommet i gang med forbredelsene for plateinnspilling tar jeg det nesten for gitt at de finner ut av det. Uansett så sitter vel Vinnie Appice i kulissene og venter på sin mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt, så står jeg bak Bill Ward. Tror nok det er vokalistens kone samt gitaristen som står for trøbbelet denne gangen også. De får tydeligvis aldri nok penger!?!

Endret av Byljer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aksepterer på ingen måte kritikk av gitaristen over alle gitarister takk ;)

Tror nok at Iommi er giret på å få dette gjennomført, så regner med at han ikke er den som stiller de største kravene.

Du har lest boka til Iommi, og jeg mener da "mellom linjene"? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller? Hvor stor fan jeg enn er, så må jeg nesten si at det er et litt latterlig utsagn!

Men når jeg ser avataren og brukernavnet ditt, skjønner jeg at det kanskje ikke nytter å diksutere med deg om dette, akuratt som det ikke nytter å diskutere GNR med meg! :lol:

GNR ja! Blir det noen gjenforening der i går'n mon tro? De skal jo inn i RRHoF i år... Kanskje Axl heller vil fortsette å dra GNR navnet ned i søla slik han har gjort i noen år nå i stedet for å få med seg de som er GNR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GNR ja! Blir det noen gjenforening der i går'n mon tro? De skal jo inn i RRHoF i år... Kanskje Axl heller vil fortsette å dra GNR navnet ned i søla slik han har gjort i noen år nå i stedet for å få med seg de som er GNR?

HAHA, bare viste noen kom til å dra opp den! :lol: For min del så burde Axl Rose endre navn på bandet da det ikke lengre er GNR, men plata er fortsatt helt knall etter min mening! *Prepear for shitstorm*

Skulle virkelig ønske det kunne blitt en reunion, men det tviler jeg på at kommer til å skje! ;)

Men OT: Fantastisk at de blir gjenforent, klarer knapt å vente til konserten i Oslo!

Leste forresten en veldig bra kommentar på Ultimate Guitar:

"I feel bad for any musician of the old days. We as fans are so selfish, demanding that these 70 year old men get up on stage and entertain us. They have to do all this touring at that age, and ruinite with people they haven't spoken to in 30 years for good reasons."

Nå er det jo også slik at det ligger en del penger i det, men det er jo en annen måte å se det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er greit med Black Sabbath uten Ward, men ikke uten den ubrukelige kråka av en vokalist? Hu kjerringa hans er faenmeg helt blåst. Hva i all verden er vitsen med å kjøre en «reunion» når ikke alle blir med? Kall det noe annet i så fall, slik de andre måtte gjøre da Ozzy ikke gadd å bli med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en helt uventet utvikling det der.... Hvor mange bandmedlemmer har Iommi hatt i "Black Sabbath" nå? Vel, reunion ble det i hvert fall ikke.

Nå har jeg ikke sett noe offisielt enda, men hadde jeg vært han derre Clufetto, eller hva han heter, hadde jeg faktisk ikke turt å ta jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.