Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Black Sabbath reunion


Jran_nrmn

Anbefalte innlegg

Tanken slo meg også da Tony og Geezer kalte prosjektet med Dio og Vinnie for Heaven & Hell i stedet for Black Sabbath (som de kalte seg da de ga ut plata Heaven & Hell). Dette gjorde de for å blidgjøre Ozzy i tilfelle at de trengte ham i fremtiden, og det gjorde de altså nå :)

Vakke den historien jeg leste. Sharon truet visstnok med søksmål hvis de benyttet BS navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vakke den historien jeg leste. Sharon truet visstnok med søksmål hvis de benyttet BS navnet.

Har hørt den historien ja, men eier ikke Tony Iommi rettighetene på Sabbath navnet da? Mulig jeg tar feil, men mener å ha hørt at han kjøpte rettighetene på "Black Sabbath" navnet?

Som posten ovenfor sier så er fallhøyden stor, men holder helsa på Ward så tror jeg det går steike godt. Har hørt en del på liveplata fra forrige reunion (98?), og jeg synes bandet låter veldig bra på den skiva. Har sett DVDn også, og ble overrasket over hvor bra trommis Ward egentlig er.

Black Sabbath v. Ward og Osbourne er vel kanskje et eksempel på hvorfor det er lurt å holde seg borte fra narkotika :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge den nye boka til Tony Iommi, bestemte de seg for ikke å bruke Black Sabbath-navnet med Dio-besetningen (Heaven & Hell) fordi de nettopp hadde turnert med Ozzy under det navnet, og ville ikke forvirre fansen. De spilte ikke gammelt materiale heller, bortsett fra det som var gitt ut med Dio. Tony skriver også at han etter hvert har fått et godt forhold til Sharon på tross av tidligere stridigheter Hun gå sågar ut soloplata til Tony, "Iommi" på the Osbournes selskap - Divine i 2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge den nye boka til Tony Iommi, bestemte de seg for ikke å bruke Black Sabbath-navnet med Dio-besetningen (Heaven & Hell) fordi de nettopp hadde turnert med Ozzy under det navnet, og ville ikke forvirre fansen. De spilte ikke gammelt materiale heller, bortsett fra det som var gitt ut med Dio. Tony skriver også at han etter hvert har fått et godt forhold til Sharon på tross av tidligere stridigheter Hun gå sågar ut soloplata til Tony, "Iommi" på the Osbournes selskap - Divine i 2000.

Nettopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Håper virkelig han kommer seg gjennom dette! Verdens beste gitarist og den eneste guden jeg tror på kan ikke gå bort!

En av verdens beste hardrock gitarister ;) Håper virkelig at han klarer seg gjennom dette med helsa i god behold, og at vi får se det originale Black Sabbath på veien igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.