Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Drømmegitar


GoNhEr

Anbefalte innlegg

Ibanez RGT6EXFXBK, hadde gjort seg med Wizard 1 hals da..

Dæven hoppe, for noen navn de klarer å døpe gitarene sine til.

Kan man Ibanezsk gir det faktisk mening :)

en neckthrough RG med fixed bridge i farge svart ;) Selv om jeg ikke er helt med på hva EX vil si :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 years later...
Bumper denne litt, jeg!

Sikler for tiden helt utrolig på en Esp Eclipse, nærmere bestemt Paul Landers-modellen :rolleyes: Er ikke fan av Rammstein eller noe, men gitaren er.. wunderbar!!!

Eclipse 1 CTM PL

ecli1_ctm_pl.jpg

Ja faen, den der har jeg sikla på selv. Men nå heller jeg dog mot en ESP M-I

m1nt_bks.jpg

Endret av GummiTZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper denne litt, jeg!

Sikler for tiden helt utrolig på en Esp Eclipse, nærmere bestemt Paul Landers-modellen :rolleyes: Er ikke fan av Rammstein eller noe, men gitaren er.. wunderbar!!!

Eclipse 1 CTM PL

Fy fææn for en sweet gitar

GAS anyone :unsure: ?

Kjøpte drømmegitaren min i 1977, lett brukt og siden har det ikke vært andre! http://www.ibanezcollectors.com/gallery/al.../normal_001.JPG

Fet,likte den dær :)

Jeg som mange andre har ymse Les Paul'er som drømm.Fikk heldigvis tak i en brukbar Gibson kopi nå i sommer,en Orville Standard,så jeg kan trygt si at jeg skriver en Gibson LP standard av ting jeg eventuelt går til innkjøp av.

Drømmer stadig om en Custom å en goldtop.En gammel custom er vell kansje ikke det mest yndede å spille på,tjukke halser og slikt(Vet egentlig ikke,har aldri spilt på en ekte custom,er are hva jeg har fådd høre)

Videre har jeg lyst på en Blackmore/Yngwie/Jimi- look Strat eller en Svart Tele Deluxe med humbuckere,evig lang drøm det her også

Av en eller annen grunn vil jeg gjerne ha en Jackson eller Ibanez RG/JEM av et eller annet slag også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet,likte den dær :)

Jeg som mange andre har ymse Les Paul'er som drømm.Fikk heldigvis tak i en brukbar Gibson kopi nå i sommer,en Orville Standard,så jeg kan trygt si at jeg skriver en Gibson LP standard av ting jeg eventuelt går til innkjøp av.

Drømmer stadig om en Custom å en goldtop.En gammel custom er vell kansje ikke det mest yndede å spille på,tjukke halser og slikt(Vet egentlig ikke,har aldri spilt på en ekte custom,er are hva jeg har fådd høre)

Videre har jeg lyst på en Blackmore/Yngwie/Jimi- look Strat eller en Svart Tele Deluxe med humbuckere,evig lang drøm det her også

Av en eller annen grunn vil jeg gjerne ha en Jackson eller Ibanez RG/JEM av et eller annet slag også

Dersom du synes min Ibanez mod.2676 var fet så vet jeg om en gitar som er en smule fetere(en drømmegitar i tillegg til den jeg har i dag)og den finner du her: http://www.ibanezcollectors.com/GuitarTour...arToursSet.html Sjekk ut mod. 2674 på denne siden!!!

Endret av cleo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.