Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica direkte på NRK


Arne.

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært morsomt å hørt Metallica med en årntli trommis, Ulrich blir jo bare værre og værre!

Hetfield utalte at han ikke var noen god trommis for endel år siden, lurer på hva han sier i dag..Må jo være frustrerende for Trujilo å spille sammen med.

Sendinga på SVT var forresten morsom med mye backstage og intervjuting, Andy LaRoque hadde med seg gamle bilder fra fester med Metallica han viste frem men det morsomste

var når hun ene programlederen presterte å si at Dave Mustaine var rangert som en av verdens beste gitarister :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asbjørn Slettemark skrev følgende på Twitter for noen timer siden;

Asbjorn1975 Asbjørn Slettemark

Big Four-terningkast fra Nya Ullevi: Anthrax 4, Megadeth 2, Slayer 6, Metallica 6. Har aldri sett/hørt de to siste så bra noensinne. Magic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asbjørn Slettemark skrev følgende på Twitter for noen timer siden;

Asbjorn1975 Asbjørn Slettemark

Big Four-terningkast fra Nya Ullevi: Anthrax 4, Megadeth 2, Slayer 6, Metallica 6. Har aldri sett/hørt de to siste så bra noensinne. Magic.

Om han mener at den Metallica konserten er en 6'er, så lurer jeg på hvor dårlige de andre konsertene er! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vel ikke dette var en sekser men jeg syns de spilte ganske godt til tider, at noen gitarer var vel dynka i klang og var dårlig lydjustert og småsure til tider kan man vel ikke klandre de på scenen for. Derimot denne evige Wahwah'n til Kirk blei jeg fort lei.

Lars kunne vel også øvd en time eller to xtra syns jeg og kanskje konsentrert seg om spilling og ikke bare om å vise seg fram til kamreraene.

Men Slettemark: Ta deg en bolle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at noen gitarer var vel dynka i klang og var dårlig lydjustert og småsure til tider kan man vel ikke klandre de på scenen for.

Tror nok gitarene Kirk H får levert fra gitartech`n sin under konsertene er både bra satt opp og tuna.

Problemet ligger vel mer i intonasjonen i selve spillet hans,vibratoen hans er veldig sur til tider, er akurat som han ikke hører på det han selv spiller...

Men det virker som om mange digger spillinga hans så da må han vel gjøre noe riktig?

Synd ikke de kalte turnen The big four +1, Testament hadde sparka ræv der :)

De hører liksom med, men ble jo aldri så store kommersielt som de 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ikke med at slettemark kasta terning etter tv bildene. Det er noe annet å være til stedet live. Jeg syntes det låt bra, men er også imponert over hvordan Slayer leverer. Metallica er litt sånn evig fjortis band og selv om jeg digger RTL og MOP er nok ikke låtene tidløse på samme måte som black album. Av en eller annen grunn syntes jeg Reign in blood låtene holder seg bedre.

Testament var vel litt senere ut en de 4 store, men det hadde jo vært det perfekt oppvarming...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVT viste alt direkte.

FLISEPIRKER KNUT TIL UNNSETNING

Anthrax og Megadeth var med hhv. 40 og 20 minutter lag. :D

Men ja, konserten var awesome. Personlig var dette rekkefølgen over hva jeg likte best (fra best til dårligst): Slayer > Metallica > Anthrax >>> Megadeth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Hei, Jeg trenger en ny sadel (for E-strengen) på broen på min Fender American Performer Precision Bass. Se vedlagte bilder. Så vidt jeg kan se er den lik den på American Delux bassene. Jeg håper å få tak i en uten å måtte kjøpe en komplett ny bro. Kanskje noen her har en liggende etter å ha byttet ut broen på egen bass?  
    • Takker. Sender mail til Line 6 Support som bare kommer med svada..
    • Senderen funker ikke med g30. Senderen funker med g70 og g75…
    • Ja, stemmer det. Line 6 boksen har kanskje ikke saueplage.(EDIT: hahaha. Squelsh) Blander utstyr. Kikket over manualen på den nå. Ser ut til at det rådes til å ha den unna diverse utstyr og andre «høye» pedaler etc. for min del er denne nå egentlig ubrukelig.    så jeg må også på leting etter noe nytt. Jeg vet jeg vil ha en digital sender og mottaker, men jeg vil ikke ha noe 2.4 ghz utstyr. Alt for mange usikkerhetsmomenter når det kommer til wifi teknologi. Kjipt å få dropouts fordi publikum har smarttelefoner egentlig.   kanskje noen andre har noen gode råd for hva som funker bra?   kan anbefale å se denne videoen. Forklarer mye     
    • Takker! Ja tragisk nok så bruker de andre i bandet G30 (som jeg selv hadde før) og det funker uten problemer. Du skrev "squelsh funksjonen", mente du scan for best channel? Den bruker jeg alltid.  Ja den er vel dårligere pga den ikke har antenne, mens det har jo G30. Men vet du om senderen funker med G30? Og vet du om andre bra trådløse systemer?
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.