Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica direkte på NRK


Arne.

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja, med tanke på at størsteparten av publikumet på samtlige Metallica-konserter jeg har vært på har vært Brandstad-sosser som er der fordi det er «kult med litt råkkemusikk» så vet jeg ikke helt...

Cool story bro.

Du hadde blitt overrasket over hvor mange det er av dagens ungdommer som faktisk liker metal men som ikke har lyst til å se ut som en jævla harrytass, Thor. Og Metallica er jo mest mainstream av alt, så ikke nødvendigvis så rart at det dukker opp noen normalt kledde ungdommer der, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv på konserten, og lydmessig var det den beste av de 8-9 Metallica-konsertene jeg har vært på. Lyden var krystallklar, noe som er sjelden vare. Og bandet presterte som vanlig. Skulle jeg kastet terning hadde det blitt en klar sekser fra meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor ser litt klysete ut han og nå, haha.

Tar stor stolthet i å være en hårete og jævlig "jævla harrytass" jeg, så får dere andre være så klysete dere bare vil (Jeg kjenner en dørvakt som ikke slipper dere inn når det begynner å komme mot senkvelden, og derfor er jeg stamgjest der :D )

Men ja, Jeg ser at "Åh du driver med Heavy Rock, Jeg ææææææææææælsker Metallica" er irriterende som faen, fått den fra noen Brandstad-gutter, det er alltid like ubehaglig.

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.