Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD


Pledrik

Anbefalte innlegg

I fyllesjukens grep så gjorde jeg et aldri så lite impulskjøp i går. Fant en fin 09' Gibson Songwriter Studio i Sandvika, og må si at jeg er veldig fornøyd. Ikke akkurat den modellen jeg hadde sett for meg, men den var såpass god å spille på at det ble med denne.

post-9142-0-96623300-1309111200_thumb.jp

post-9142-0-17457100-1309111237_thumb.jp

post-9142-0-37446800-1309111251_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Du var vel innom og kjøpte den hos oss. Godt du likte å spille på den, jeg gjorde setup på den tidligere i uka, så hvis den hadde vært kjip måtte jeg revurdert karrierevalget. :-)

Husk at du har så mange gratis etterjusteringer du gidder hvis du tar kontakt med meg. Ville justert den på nytt til høsten når luftfuktigheten kryper nedover. :-)

Hvis du seinere ønsker å bytte miksystem er jobben også gratis, og du betaler kun materialkostnaden. Nyt gitaren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle akkurat svare "treverk" men her kom proffen meg i forkjøpet:). Takker for tilbud om justering- bor i et fuktig hus så det kommer nok til å trengs. Har dere forresten truss rod covere til denne? Uten skrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fyllesjukens grep så gjorde jeg et aldri så lite impulskjøp i går. Fant en fin 09' Gibson Songwriter Studio i Sandvika, og må si at jeg er veldig fornøyd. Ikke akkurat den modellen jeg hadde sett for meg, men den var såpass god å spille på at det ble med denne.

Ser ut som en prima kur mot fyllesjuke.... spørru meg.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.