Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjapp fyr..(!)


DjangoWith2Fingers

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yngtchie, det virker som du har en enorm peiling på gitar.. Du vil vel ikke legge ut noen videoer av deg spille??

Jeg har minimal peiling på gitar, og mine evner som gitarist er enda mindre betydelige. Video? Tja, kanskje en gang i fremtiden, men ikke noe med det første. Ikke at det ville blitt særlig bra uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, her ble det ståhei, gitt!

@Yngtchie: Takk for rosen - fortjener den ikke!

Jeg ville overhodet ikke karakterisere meg selv som "jævla god" på noen måte. For tiden spiller jeg ikke nok gitar til det (skole suger). Likevel skulle jeg vel ha en del (litt utdaterte) klipp liggende her og der, selv om det kanskje ikke er ting jeg er så ekstremt fornøyd med. Skal si ifra når jeg har fått det på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot hverken god teknikk eller shred-orientert musikk. Denne karen' date=' derimot, har jeg ikke sansen for. Slurvete spill, følelsesløs og umoden phrasing og helt tydelig (ut ifra diverse "improv"-øyeblikk) litt manglende teorikunnskaper. Det virker forøvrig også heller ikke som om ørene kommer til å redde ham med det første.

Intet vondt ment, og fyren kan sikkert bli god, men jeg har sett meget mye bedre.[/quote']

Du mener vel at du har spilt bedre? :)

Det var noe ekstremt ekkelt med den gitarlyden ja. Da snakker jeg om ekstremt!

Men god er han sikkert hvis han ikke spiller så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.