Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjapp fyr..(!)


DjangoWith2Fingers

Anbefalte innlegg

(har ikke sett videoen enda.. 56k modem! :-P) Men sånn generelt om speedfreaks: Hvorfor føler jeg sånne folk oser av gammel røyk, har slitt og fett langt hår og lukter svette i de trange skaibuksene sine? og på toppen av det heile ALLTID skal gå i bar overkropp!!

Klemz :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er der er jo ganske sykt da. INGEN her kan spille like fort,  sier ikke at jeg synes kun det er tøft, men tror neppe noen her kunne spilt så fort..

Og poenget her er?

Det blir for dumt å si at man ikke kan mene noe om noe man ikke kan selv. Hva med musikkanmeldere? Bokanmeldere? Må man være forfatter for å anmelde en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske idiotisk av alle her å påpeke at han har dårlig lyd da. Det er jo tattopp med en webcam og den dårligelyden dere hører kommer mest sannsynlg av det. Wed høy lyd så slår en limiter inn og det får det til å høres ekstra grumsete ut.

Orker ikke åpne klippa igjen, men han har sikkert en killer gitarlyd fra ampen.. Men det er jo like forbanna dårlig lyd! :wink:

Idiotisk av deg å si "Idiotisk av alle her å påpeke at han har dårlig lyd" Derimot er det flott du forklarer hvordan du mener lyden er blitt gromsete (Noe jeg er helt enig i) Hvis du hadde strøket det som står i bold hadde det vært annerledes! :mrgreen:

(hehe, vanvittigt kjakat post! :P Ikke ta deg nær av noe, fikk bare lyst å skrive)

Du er en go kar! :mrgreen:

Rock På

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The muthin.. Når jeg sa at han hadde dårlig lyd mente jeg bare på det lydklippe helt øverst.. Hvis du synes det er bra lyd vet jeg ikke helt va jeg skal tro...

Har egentlig hørt kjappere gitarister.. Men det er ingen mening med å være kjapp... Det kan godt hende at det sitter en kar på dette forumet som er kjappere... Man vet aldri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN her kan spille like fort,  sier ikke at jeg synes kun det er tøft, men tror neppe noen her kunne spilt så fort..

Ikke for å prøve å skryte på meg noe, men jo.

+1

Sweeping er ikke min sterke side, men det andre var strent tatt ikke så veldig imponerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så rask, og kan såvidt drømme om det.

Men jeg likte ikke det jeg så og det jeg hørte (eller, gitaren var jo fet). Lyden var jo ikke noe å skryte av, uansett. Og spillinga var jo helt lik som all annen shred, bare mer slørvete.

Men for all del, gutten var da ikke direkte dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takt og tone.

Les den lille setninga der noen ganger.

Jeg vet jeg på lik linje med de aller fleste her i ny og ne uttaler meg bombastisk og uretterdig om div. Stygge kommentarer og insinueringer til tvilsomme legninger, manglende intelligens osv har ofte kommet fra min munn ja.

Jeg vil allikevel be om dette:

Det er kanskje LOV å skrive ting som jeg syns du er stygg/spiller dårlig/bandet du liker er stygt og spiller dårlig/den gitaren der er drit/jeg syns mora di er ganske teit osv osv. Men er det så vanskelig å prøve å si dette på en mer skånsom måte? Og da gjerne vennligst med saklige argument? Det er ikke en så stor prinsippsak at man skal kunne "si hva man vil" som det å faktisk oppføre seg ordentlig! Nå er det helt sikkert noen som vil tenke at jeg kaster store fæle steiner i glasshus med neste bemerkning, men dersom man tenker at det er viktigere å utøve sin talefriet på et, ærlig talt, ganske lite og ubetydelig forum, framfor å oppføre seg ordentlig og være en smule hyggelig mot folk, så er det virkelig noe galt med prioritertingene til vedkommende!

Jeg vil bare si at Nilsefix ikke er målet for mitt angrep.. Dette er bare en generell oppfordring til litt hyggelig oppførsel. Denne gangen var det kanskje nilsefix som kom med en litt sleivete kommentar, men istedenfor å tenkte at "Nå håper jeg Nilsefix aldri mer sier noe dust" bør man tenke litt etter og heller lure på hva man gjør selv. Er forsåvidt enig med Nilsefix på sett og vis da, men ville kanskje her på forumet brukt litt mildere ordelag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun for å være en plage. Forventer at dere begge legger ut eksempler på det, eller rettere sagt, beviser. :) Gjerne video, men streit lyd går bra det også. :D

Har ikke webspace selv, men kan se om Yngtchie gidder å host'e noen klipp igjen...

Ellers er jeg veldig interessert i å høre deg spille. Har det av en eller annen grunn for meg at du er god. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske idiotisk av alle her å påpeke at han har dårlig lyd da. Det er jo tattopp med en webcam...

Jeg hørte på mp3en hans før jeg kommenterte, siden lyden på videoene er tøys. Gitarlyden hans suger ertesuppe gjennom en sekkepipe på mp3en også.

Åkei :) Jeg har ikke sjekket det, så jeg tar ditt ord for sannhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.