Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjapp fyr..(!)


DjangoWith2Fingers

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NEI og NEI og NEI!!!!

Det er alt jeg har å si denne japsen!

En ting er fart. Men maniske øvelser dag inn og ut gir deg det.

Evnen til å bende, skru fin tone (ish og atter ish for en tone, kanskje det er fingrene... hehehehe), og generelt det som egentlig defineres som gitarspilling hadde han IKKE!

De av dere som er imponert over fartet til japsen, veeeel..... øve i 3 år. Så har dere akkurat det samme! Det er strengt tatt ikke vanskelig.

Har hørt igjennmo endel på siden hans, og sett noen videoer. Det er soleklart, han kan kun fart! Høres veldig tydelig på Jason Becker - Serrana. Kun speedgreier høres bra ut. Resten er så stygt at det ser ikke ut i månelys!!

MB

PS! Måtte bare få sagt det rett ut!

(hjertet er lettet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

Hør Technical Differculties!!! Jeg trur jeg flirer meg ihjell!!!

Dersom du skal ha en rå side med mye shred og speed, men ikke klarer introen på TD, ja, hva i all verden er da vitsen. Men en annen sak, hvorfor i all verden poste den videoen, når han ikke klarer det? hehehehe...

sorry for dette, men det blir bare for dumt i mine øyne. Skulle jeg tatt å laget en side med opptak, ville jeg iallefall satset på noe jeg klarer 110%. Uansett hva du spiller, klarer du det ikke blir det bare teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice videos KE! =)

Sku tilta det kameraet ditt, så vi slæpp å se trynet, men heller gitarn! hehe neira :P

Spøk til dødsens alvor, Blir d no Førjuls/Romjulsrock på deg? Kommer hjem til Alta imårra 22:20, Rett opp til rocken! hehe tiltross for at man ikke har vært hjemme på 4 måna! :P

Skal bli godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice videos KE! =)

Sku tilta det kameraet ditt' date=' så vi slæpp å se trynet, men heller gitarn! hehe neira :P

Spøk til dødsens alvor, Blir d no Førjuls/Romjulsrock på deg? Kommer hjem til Alta imårra 22:20, Rett opp til rocken! hehe tiltross for at man ikke har vært hjemme på 4 måna! :P

Skal bli godt..[/quote']

:mrgreen: Ja, gittarn e fin.

Blir nok ikke Alta på meg, skal jobbe til onsdag, så er det litt julefeiring m familien her nede. Godt å ha fri, nu som vi har fått en liten tass også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis me tassn! :) hehe (Sikkert fått ages ago :P )

Okayh' date=' nei skal bli godt å komme hjem litt.. Nok hybel-liv i denne omgang, ned med nytt mot etter jul :)

Gittarn på ryggen å opp for å få mitt "Alta-Fix"[/quote']

Ja, tiden flyr. Han kom i mars, så han begynner å bli stor allerede :shock: Bortsett fra det, er det er genialt :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.