Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjapp fyr..(!)


DjangoWith2Fingers

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke du Nilsefix bare holde kjeft hvis du ikke har noe positivt og komme med. Du har da ikke noe og stille opp med i forholde til dette som blir vist her.  

DU ER IKKE STEVE VAI !!! DU ER IKKE  EN GANG BEGYNELSEN PÅ EN KVISE PÅ ROMPA TIL DEN STORE MR VAI !!!!

"Hvorfor kan ikke du tope2 bare holde kjeft hvis du ikke har noe positivt og komme med"? Ikke kast stein i glasshus her. Ikke er det noe godt argument at man må være bedre en dem man kritiserer, og ikke har du tilført tråden noe særlig av verdi.

Det gjelder å ikke mate trollet.

Hvis ikke Nilsefix liker det han hører, greit nok. At han uttrykker sin mening, greit nok. Er liten vits å hisse seg opp over hans meninger.

Dessuten, store bokstaver og masse utropstegn får innlegget ditt til å se masete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har ingenting imot hverken god teknikk eller shred-orientert musikk. Denne karen, derimot, har jeg ikke sansen for. Slurvete spill, følelsesløs og umoden phrasing og helt tydelig (ut ifra diverse "improv"-øyeblikk) litt manglende teorikunnskaper. Det virker forøvrig også heller ikke som om ørene kommer til å redde ham med det første.

Intet vondt ment, og fyren kan sikkert bli god, men jeg har sett meget mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot hverken god teknikk eller shred-orientert musikk. Denne karen, derimot, har jeg ikke sansen for. Slurvete spill, følelsesløs og umoden phrasing og helt tydelig (ut ifra diverse "improv"-øyeblikk) litt manglende teorikunnskaper. Det virker forøvrig også heller ikke som om ørene kommer til å redde ham med det første.

Intet vondt ment, og fyren kan sikkert bli god, men jeg har sett meget mye bedre.

Enig med deg på alle punkt.. Var da et stort MEN som ikke kom med i forrige post.. o ye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.