Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Baja med en hyllest til Micawber.


Anbefalte innlegg

Du får binde den til hengerfestet og ta den med på en rundtur mens du venter, så finishen blir riktig :D

Hæ hæ! Relic skal helst komme naturlig, spør du meg, men jeg har ikke voldsom tro når det kommer til denne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel heller tvilsomt at denne i det hele tatt kommer til å nærme seg noe som ligner en relic. Lakken er så jo inni heiteste tjukk så med mindre du er ekstremt uforsiktig med den er det tvilsomt at den vil få noe mer enn overfladiske riper i lakken :)

Uansett, kult prosjekt. Om du trenger en sort pickupring har jeg en liggende som du kan få. GFS-greie for flat top.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som sagt blir det WASP-metoden som gjelder hvis man skal relice den :D

(Det var vel gitaristen i WASP som bandt fjøla til Harleyen og kjørte en runde i LA med den for at den skulle se rølp nok ut :D )

Vel, jeg tror jeg foretrekker unreliced! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk lurt på det hullet selv, men nå fikk vi jo svar på det! Ellers har vel Germaniumkid et par gode råd når det gjelder hjemme-relic også! :)

Joda, klippet er tre år gammelt og videofunksjonen på mobiltelefoner var ikke av høyeste kvalitet på den tiden men en får i det minste et inntrykk ;)

http://www.youtube.com/watch?v=PiSbxelV4sY

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått pu-ring og saget plekterbrett. Ikke akkurat finjobb med plekterbrettet da jeg brukte stikksag og sandpapir. Stikksaga laget merker i plekterbrettet også, så jeg må nok kjøpe et nytt brett og gjøre det litt mer nøye neste gang. Uansett er det nå bare å montere halsen, få på strenger og teste.

DSC_2386.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strenget og testet. Funker selv om GFS-pickupen ikke er all verden. Da blir neste antageligvis å få tak i messingstol (selv om Micawber hadde original stol en stund), muligens skifter jeg til Sperzel locking tuners, og etterhvert skifter jeg muligens begge pu'ene også. I hvert fall humbuckeren. Uansett er det ikke noe jeg kommer til å prioritere akkurat her og nå, så vi får se hva det blir til, og evt. når.

DSC_2390.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.