Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar :-)


EivindS

Anbefalte innlegg

Vil bare gratulere meg selv med en ny gitar, som ligger å venter på meg i england. Skal hente den i desember.

Gibsol Les Paul studio, ebony med gull hardware.. synes den er ganske så frekk... nesten penere uten de hvite listene etc., som utgjør prisforskjellen på en studio og en standard osv..

les%20paul%20studio%20web.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 8000,-

I norge ligger den vell veiledende på 14000, men marios selger den for 12900,- ... men det er utroolig lang ventetid på Gibson gitarer.. Alt ifra 1 mnd til et halvt år. Så jeg benyttet sjangsen når jeg først fant den.

har ringt rundt til sikkert 5-6 forskjellige butikker i england, og fant bare 1 butikk som hadde 1 på lager.. og det var tilogmed der den var billigst :-)

Så jeg har forhåndsbetalt den, og har fått de til å sette på mine favoritt strenger og intonere den skikkelig osv.. får med kasse og hele pakka.

Så nå er det bare til å slenge seg på flyet. Gleder meg som en liten unge.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gratulere meg selv med en ny gitar' date=' som ligger å venter på meg i england. Skal hente den i desember.

Gibsol Les Paul studio, ebony med gull hardware.. synes den er ganske så frekk... nesten penere uten de hvite listene etc., som utgjør prisforskjellen på en studio og en standard osv..

http://213.167.107.74/gibson/les%20paul%20studio%20web.jpg[/quote']

Just got to loooouve your gitar mann!!!! Slit den! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare gratulere meg selv med en ny gitar' date=' som ligger å venter på meg i england. Skal hente den i desember.

Gibsol Les Paul studio, ebony med gull hardware.. synes den er ganske så frekk... nesten penere uten de hvite listene etc., som utgjør prisforskjellen på en studio og en standard osv..

http://213.167.107.74/gibson/les%20paul%20studio%20web.jpg[/quote']

utrolig deilig! liker den bedre i sølv mekkanik, tenkte det skulle bli min neste gitar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

takk for komplimenter.. er ikke mer enn 2 uker til jeg plukker den opp nå, håper bare jeg slipper igjennom tollen. Hartilogmed bestillt en ekstra returbillett, så den får et eget sete, så unngår jeg at den blir hersa med av bagasjefolka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sett på et klistremerke på kassa, så blir du garantert ikke stoppa i tollen.

De bagasje folka behandler instrumenta forsiktig, de blir sendt med egen tralle inn i flyet sist I allefall de jeg har kjørt med.

Teip på en lapp som du skriver og fragile på. Lønner seg også å teipe dem lokke greiene og, noen sier at de kan hekte seg fast i annen bagasje og åpne seg, men det tror jeg skal mye til. Kan hende du får en skrape på kassa, fikk jeg en gang, gjør ingenting , om du ikke vil ha den helt perfekt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.