Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

El-gitarpakke ++


Dolven

Anbefalte innlegg

Det er spørs om jeg noen gang kommer til å selge noe. Uansett hvor dårlig det er liksom.

Tenk deg at jeg kjøper Supreme gitaren, og om et år kjøper jeg en Gibson Les Paul Studio. Jeg selger ikke Supremen, men oppgraderer den i ettertid.

Tro meg, jeg sa det samme for 20 år siden. Det er noen gitarer som har forlatt redet siden den gang, for å si det slik.

Du virker jo i utgangspunktet bestemt på å kjøpe en slik Supreme på tross av at du har fått mange råd og tips om gitarer som nok er adskillig bedre til en bra pris. Det er jo forsåvidt greit, men ikke kom og si at vi ikke sa noe! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil ikke egentlig ha en Supreme, men jeg kommer nok uansett til å skaffe den forsterkeren. Men se på det siste forslaget, med epien og den forsterkeren og si hva du mener om det Audun ;)

Som flere har nevnt, er ikke en modeleringsamp det dummeste å kjøpe som første amp, for å forske litt på hvilken type lyd(er) man etter hvert foretrekker.

Når det gjelder gitaren, er det en Epiphone som i og for seg er et kurant merke, men en gitar til 1600 kroner er en gitar til 1600 kroner, så ikke forvent all verden. Sånn sett har vel Mortenolb her på forumet en Epiphone Black Beauty til salgs for en grei pris. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roland Cube. Er blitt nevnt mange ganger i tråden din.

Dette er en moduleringsamp som har det meste fra clean til "fullstack", hvis jeg får lov til å si det + noen effekter som delay, flanger, chorus, trem og reverb.

Hadde kanskje gått for en brukt epi kontra den nye men det er noe eget med å ha nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du først er der, prøv flere forskjellige forsterkere og se hvilken du liker best. Roland Cube, Vox VT, Line Spider IV, Fender Mustang, Peavey Vypyr... Det er mange modulleringsforsterkere i ditt prissjikt.

Endret av Mortius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har mulighet å stikke innom 4sound iløpet av Superweekend. Ingen tilbud med andre ord. Lurte på om jeg skulle kjøpe på nettet og stikke innom en annen dag, for å intonere osv.

Men hvoran blir den sendt når det tilsynelatende ikke følger med noen hardcase eller gigbag. Beskyttelse og sånn tenker jeg på. Skal kjøpe Epi LP Std Limited ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har tid til å gå på 4SOUND i helga tar jeg og bestiller Epien på nettet, og stikker innom 4SOUND Stavanger hvis noe skulle være galt. I og med at den er Limited burde det ikke være så ekstremt stor forskjell fra eksemplar til eksemplar at deg gjør noe. Jeg bestiller også gigbag, reim, kabel og Line6 Spider IV 15 forsterker. Da tror jeg at jeg har nok utstyr til å kose meg en stund ;)

Men .. hva tror dere. Bestiller i morgen, hvis ikke for sterke innvendinger herfra da ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har tid til å gå på 4SOUND i helga tar jeg og bestiller Epien på nettet, og stikker innom 4SOUND Stavanger hvis noe skulle være galt. I og med at den er Limited burde det ikke være så ekstremt stor forskjell fra eksemplar til eksemplar at deg gjør noe. Jeg bestiller også gigbag, reim, kabel og Line6 Spider IV 15 forsterker. Da tror jeg at jeg har nok utstyr til å kose meg en stund ;)

Men .. hva tror dere. Bestiller i morgen, hvis ikke for sterke innvendinger herfra da ... :)

Tror du velger gode produkter til ditt behov her.

Men jeg skjønner ikke hvorfor du skal bestille på nettet. Pakking og postgang går ikke SÅ fort... Om du har tid til å stikke innom 4sound til uka, så tror jeg du får produktene minst like raskt, og uten risiko for dårlig behandling fra Postens side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.