Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

El-gitarpakke ++


Dolven

Anbefalte innlegg

Slik som dette ser "kvitteringen" ut.

Artnr. Merke Modell Pris Antall Sum

213764 Kabel Supreme EGC6 jack/jack 6m 100 Kr 1 100 Kr

267179 Bag Supreme Prestige E-Guitar 395 Kr 1 395 Kr

274455 Gitarreim LM Straps PS-3E BK - Polywebstrap w/ leather ends 70 Kr 1 70 Kr

224818 Gitarforsterker Line6 Spider IV 15 1.399 Kr 1 1.399 Kr

283775 Elgitar Epiphone Les Paul Standard Limited Edition - Mahogany Worn Cherry 2.995 Kr 1 2.995 Kr

Frakt: 149Kr

Totalt: 5.108 Kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Står mellom Spider og Cube ja, men jeg må nok kikke på en annen gitar. Da tilbudet ikke lenger gjelder i følge 4SOUNDs sider.

Foretrekker som sagt Les Paul, men SG funker også. Er ikke glad i Strato- eller Telecaster designet.

Har skrevet en liste med gitarer som må prøves, men er det noen andre som anbefales? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt de tipsene jeg har i forhold til bruktsalg. Om du skal kjøpe ny i butikk og teste så tester du alt som frister i din prisklasse, og kjøper den du liker best. Epi og Hagström er vel de vanligste kortene om man skal ha Les Paul-type. Tokai sine nye kinaproduserte er faktisk også ganske gode. Hvertfall den dyreste av dem. (ALS-48 elns). Hadde en sånn som testgitar når jeg testa moduleringsforsterkere (Peavey Vypyr og Roland Cube), og det låt absolutt akseptabelt. God å spille på var den også. Skal ikke sammenlikne direkte med Epi siden det er en stund siden jeg spilte på Epi nå, men god gitar, helt klart!

Men ja. Som sagt. Test alt som frister i din prisklasse, og se hva du ender opp på. Om de gir et godt tilbud på en billig Gibson er det også verdt å prøve. Jeg synes Studio Faded bl.a. er veldig gode gitarer, selv om andre mener annerledes. Bare vær forberedt på at om du klarer å ha råd til en Gibbo, og du prøvespiller en, da drar du neppe hjem derfra med en Epi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.