Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trommisen min har slutta


Alexander96

Anbefalte innlegg

Huffda. Snakk med ham og spør hvorfor han sluttet, kanskje du kan overtale han til å fortsette :P Eventuelt søk etter en ny her på forumet. Skriv litt om hva dere spiller, hvor dere holder til. Prøv med litt forskjellig. Det er viktig å ha god kjemi i et band som skal fungere bra. Er ikke så mye å si, Håper det hjalp.

- Thim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig viktig at bandmedlemene fungerer godt sammen på øving. Har spilt i band der det mellom noen medlemer kun var musikken som fungerte. Det stoppet seg av seg selv etterhvert.

Police har jo klart det da, altså spilling og slossing omhverandre. Det ente jo med spiltelse og påfølgende rettsaker osv.(ja, veit at de har spilt sammen i nyere tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å strø salt i såret, dumt når trommeslagere slutter. Men jeg har lest overskriften her, og kjenner at det rykker litt i et eller annet. Altså- Trommisen "min" har sluttet?

Sitter trommeslageren tilbake og tenker at han har sluttet i "ditt" band? Da er kanskje det noe av grunnen, eller er det bare en talemåte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spillt i band i 1 og et halvt år, og trommisen min sluttet idag, hva skal jeg gjøre?

Det er en som har ikke spillt før som virker grei og vil virkelig begynne å spille trommer

Det er også en annen en som er en skikkelig dritsekk men er veldig flink å spille.

I og med at du har spilt i 1 og et halvt år vil jeg tippe at du ikke akkurat spiller Dragonforce, om du forstår.

Er trommis selv, og vet (etter å ha lært en del personer trommer i løpet av noen år) at mange ganske kjapt kan bli

"helt greie" på trommer i løpet av kort tid om man øver litt. Og det hjelper selvsagt med talent og rytmesans, samt potensiale og interesse.

Hvis du ikke spiller noe veldig avansert kan det vel gå greit med en nybegynner bak trommene, men da må man ikke forvente noe særlig ;)

Drittsekken trenger du ikke bry deg om - å være i et band med en drikksekk funker ikke lenge.

Men jeg foreslår at du prøver på trommeportalen først :D Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er veldig ung, er det dessverre slik at bandmedlemmer (som man trodde man skulle spille med til evig tid) slutter. Og slik fortsetter det. Det viktigste er å ha fokus på seg selv og sin egen spilling, så ordner som regel det der bandtullet seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.