Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

European Carnage: Slayer/Megadeth til Norge


Knewt

Anbefalte innlegg

Jeg drar hovedsakelig på konserten pga Slayer. Jeg liker bandet og har hørt ufattelig mye på de det siste halvåret (mer enn noe annet ifølge Last.fm). Jeg har aldri vært på en Slayer-konsert.

Mustaine har aldri vært flink til å synge, men har nå mistet det helt. På den uredigerte versjonen av Big4-konserten høres han rett og slett helt forjævlig ut. Jeg syns han høres ut som en høy smurf som går på helium. Men det er nå så. Han har laget mange bra sanger og soloer. Og når han da har fått kloa i en gitarist/robot som kan spille alle soloene hans perfekt så blir den totale pakka helt grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og når han da har fått kloa i en gitarist/robot som kan spille alle soloene hans perfekt så blir den totale pakka helt grei.

Tjeh, syns Broderick gjør de gamle soloene på en ganske uspiselig måte jeg da.

Synd Glen Drover slutta, både han og Al Pitrelli utførte de soloene mye mer smakfullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som vil dra pga begge?

Nope - billetten er sikkra og jeg gleder meg villt til begge bandene.

Tjeh, syns Broderick gjør de gamle soloene på en ganske uspiselig måte jeg da.

Synd Glen Drover slutta, både han og Al Pitrelli utførte de soloene mye mer smakfullt!

Broderick blir litt mye robot ja. Hadde/har veldig sansen for Marty jeg da... Pitrelli er kul også. Drover, not so much..... men det er min personlige mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Kreativiteten som Mustaine har i lilletåen er større en den du finner samlet i Slayer, Han er en mester i melodier og særegne riff, Slayer har bare det samme riffet og er noe helvetes melodiløse.

Ellefson er og en betydligg mye mer classy, ren og "seriøs" bassist.

Plassen til Slayer blant "The Big 4" skull vært gitt til Testament eller noe slikt.

Tull og tøys. Mange fete og kompliserte riff i Slayers katalog. Har spilt en god del Slayer og noe av det er meget utfordrende. Ikke er de melodiløse, og ikke er det gjenbruk av det samme riffet til enhver tid. Men ja, mange riff ligner, men det gjelder vel de fleste thrashmetalbanda, bl.a og gamlere Metallica. Jeg har selvsagt planer om å dra, for å begge. 2 band som er inne på topp 10-lista mi på Sentrum Scene vil nok bli en meget forlystelig kveld. Testament burde vært med ja, men da blandt de 5, rart det ikke er de 5 som nevnes i grunn, men da skal vel også Exodus krangle seg til en plass, så har man det gående. Bare håper noen skal selge meg en billett, siden det er utsolgt og jeg er treg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Plassen til Slayer blant "The Big 4" skull vært gitt til Testament eller noe slikt.

Big Four er for pionerer, ikke for rævdiltere.

Jeg tror betegnelsen Big Four er gitt til de pga salgstall og ikke fordi de er pionerer eller noe annet. Ingen andre thrash band solgte vel mer enn de fire på 80-tallet. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.