Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

European Carnage: Slayer/Megadeth til Norge


Knewt

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Megadeth skuffet, det var livløst og ikke bare var skarptromma en plage å høre på, men trommisen var helt ubegripelig kjedelig.

Høydepunktet var Holy Wars, inkludert Daves lille introduskjon.

Jeg digger at det bare kjøres på og at vi slipper småsnakk osv, slik har det jo vært før og, men det virket som ren plankekjøring og veldig lite engasjerende.

Slayer var som et godstog, utrolig fett.

Har ikke sett de siden de spilte samme plass i 95, kan ikke skjønne hvorfor.

Jeff Hanneman sin erstatter gjorde sakene sine bra,Tom Araya har utstrålingen, Dave Lombardo var totalt overlegen og King gjorde ikke skamme på resten heller.

Megadeth hadde ikke spesielt høy lyd, og det virket som om Slayer fikk mer lys og vesentlig mer lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og to kompiser var på Megadeth/Slayer 19/3, og sto helt framme :D Satt og ventet utenfor Sentrum Scene i to timer, og så sto vi på første rad og ventet nesten like lenge xD

Fikk tak i et av plekterne til Gary Holt, og fikk et ark med teksten til "How The Story Ends" av Megadeth, som under konserten var teipet fast på scenegulvet xD

Begge bandene spilte bra, men lyden var litt for lav for min smak på både Megadeth og Slayer. Spesielt Megadeth kunne hatt høyere lyd.

Endret av Randy Rocket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.