Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Råeste som er plugget i amp!


doph

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fyren bor jo sikkert ikke der da. Hadde jo vært helt idiotisk. På den annen side så har vel kanskje ikke disse svindlerne havnet der de er pga overdreven intelligens...

Jeg stemmer for at gunnarpåmo stikker innom og stiller et par oppfølgingsspørsmål. Det hadde vært flott. Og vel fortjent om geniet faktisk bor der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig bortkastet arbeid. Jeg må innrømme at jeg er fornøyd når jeg får kontakt med en likesinnet "guitargeek", men det er grenser. Det må jo være noen som ikke er aldeles rabiat i meningene, og som ikke bare farer med tullprat. Da opplever jeg at det er bortkastet tid.

Ikke det at vi må være enige, men det hender man dumper borti folk med helt forkvaklede skråsikre holdninger uten rot i virkeligheten. Denne fyren er enten det, eller så en bløffmaker. Altså- bortkastet tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønte jeg ikke. Svarte du i feil tråd nå?

Nei. Jeg postet ikke i feil tråd. For å skrive det på en annen måte, da- jeg hadde ikke brukt tid på å oppsøke vedkommende. Ser ikke at det er noe i det for meg, og da er jeg så enkel at jeg tviler på at det er noe i det for gunnarpåmo, heller. Jeg er helt sikker på at han er i stand til å vurdere det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe særlig i det for meg å dra dit, og jeg hadde jo tenkt å ringe for å gjøre en avtale først da.

Jeg er mest nysgjerrig om det er en scam, eller om det er en konfirmant som tror han har gull.

Det kan hende at scam konklusjonen har vært litt kjapp i denne tråden.

Det er sjelden at scam annonser opplyser om konkrete gateadresser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en mail til selgeren via finn.

Jeg sendte:

Er du helt tett i skallen?

Hva er du du prøver på med denne annonsen?

Jeg fikk svar:

fuck you. skal du ha gitar, elles du kan stike mora di lang opp inn rava di. dette er en gitar som jeg kj<pe for over 25 år sider.

Legg også merke til at dette er en helt ny gitar(i følge annonsen) som han presiserer i e-posten at han kjøpte for 25 år siden.

Hehe, kanskje jeg skal kjøpe den, det er jo så klare og fine bilder og bra beskrivelse av gitaren at den bare måå være verdt 15K.

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.