Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Råeste som er plugget i amp!


doph

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sendte (etter mange andre mailer) :

Hei igjenn. Har søkt opp gitaren hos Fender Mexico, og den er produsert i mexico i mellom 1995 - 1996. Det vill si at den er 14, eller maks 15 år gammel [sjekket med serienummeret på de nye bildene dine]. Tror du meg ikke kan du se på fender sine ofisielle sider: http://www.fender.com/support/mexican_instruments.php

Fender selger en signaturgitar av Richie Blackmore, og den koster bare rundt. 10.000

Vanlige stratocastere derimot (Ikke signatur serie) koster rundt 4 - 6 tusen kroner

så, hvorfor koster denne 15 tusen?

Du skriver også "Den er hell ny".. hvordan kan den være helt ny hvis du har kjøpt den for 25 år siden...?

Han svarer:

jeg har sett den hjemeside. men hvorfor må jeg betae 5000kr for den tiden. og nå er den ikke opp i pris i helle tatt. jeg sa ikke hell ny.har beholden den pen. jeg kjøpe den nesten ikke brukt.

---------------------------

Klarer egentlig ikke å plukke ut noe leselig informasjon fra det svaret i det heletatt, noen som forstår hva han babler om?

*Det er godt mulig at mailen min inneholdt feil priser og eskempler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert så gøy å få politiet på han :D skulle hatt med dopinghunder også. Blir kanskje litt vrient

Politiet henlegger tyverier med kjent gjerningsmann pga kapasitetsproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en bra gitar men prisen var drøy nok til å kalle det svindel.

Tviler uansett på at det er det råeste som har vært koblet til en amp, med mindre han har koblet noe i ampen feil og kortsluttet 240 V strømkabelen til gitaren. Hm, kan kanskje forklare litt av hvert om det er tilfellet her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.