Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Umulig prosjekt foræres i bytte mot god karma - saken er AVGJORT! Hurra!


Gubbe

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er veldig interesert :) Denne hadde passet perfekt da jeg har fått jobb i avdelingen for funksjonshemmede i Lindås Kommune, i et avlastningsprogram for funksjonshemmet ungdom som vil føle at de får noe til. Vi skal ha 4-5 ungdommer i tillegg til meg og en musikklærer med god peil på gitar/bass/forsterker-reperasjon. Har en SD humbucker+SD Triple Shot rammer m/coilsplit hjemme allerede.

Avlastningsprogrammet starter neste uke.

PM sendt :)

Endret av aslak1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig interesert :) Denne hadde passet perfekt da jeg har fått jobb i avdelingen for funksjonshemmede i Lindås Kommune, i et avlastningsprogram for funksjonshemmet ungdom som vil føle at de får noe til. Vi skal ha 4-5 ungdommer i tillegg til meg og en musikklærer med god peil på gitar/bass/forsterker-reperasjon.

PM sendt :)

Jeg støtter ihvertfall dette her, virker som det er flere som da får nytte av dette. Og jo flere du gleder, jo mer karma får du jo :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig interesert :) Denne hadde passet perfekt da jeg har fått jobb i avdelingen for funksjonshemmede i Lindås Kommune, i et avlastningsprogram for funksjonshemmet ungdom som vil føle at de får noe til. Vi skal ha 4-5 ungdommer i tillegg til meg og en musikklærer med god peil på gitar/bass/forsterker-reperasjon. Har en SD humbucker+SD Triple Shot rammer m/coilsplit hjemme allerede.

Avlastningsprogrammet starter neste uke.

PM sendt :)

Jeg melder meg av prosjektet.

Jeg støtter fullt ut en god sak, og håper aslak1234 får gitaren.

Lykke til !! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann godtfolk!

Beklager forsinkelsen, jeg ble hengende fast i noe jobbrelatert...

Vel, avgjørelsen er tatt på bakgrunn av begrunnelsene jeg har fått her i tråden i tillegg til de mer utfyllende begrunnelsene jeg fikk på PM. Mange gode og tildels fantasifulle begrunnelser er vurdert, og "vinneren" av Gubbe's "great giwe-away" er

wait for it

wait for it

wait for it.........

*rrritsj*

og vinneren er selveste

aslak1234!!

Jeg (og sikkert dere andre også) er spente på å se hva han klarer å få ut av dette prosjektet, vi ønsker han lykke til!!!

Gratulerer!

Edit: Tusen takk til alle som meldte sin interesse, og man skal ikke se bort fra at det kan dukke opp en lignende tråd i løpet av høsten! (kanskje andre her inne blir inspirert av dette (som jeg ble av bass-tråden nevnt i første post) og tar et strengt og kritisk blikk på sitt eget dele-lager :D )

Endret av Gubbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D

Gleder meg til å komme i gang! Avlastningstilbudet starter onsdag om en uke. Er ikke sikkert gitaren kommer fram til da, men vi har jo resten av høsten :) Virkelig herlig tiltak av Gubbe! Tusen takk! Gitaren blir forhåpentligvis glede for en helg gjeng :D

Skal opprette worklog m/bilder så snart gitaren er ankommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.