Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Umulig prosjekt foræres i bytte mot god karma - saken er AVGJORT! Hurra!


Gubbe

Anbefalte innlegg

Gutter og jenter.

Denne tråden er smått inspirert av to tidligere "gis-bort"-tråder, i tillegg til selve gulltråden i Hall Of fame;

http://forum.gitarnorge.no/topic/32968-gis-bort-venstrehendt-bass/

Jeg har en gitarkropp + hals som jeg ikke finner mening i å gjøre noe med pga andre oppdrag og prosjekter, og ønsker derfor å forære dem til noen som kan finne ut av det (ikke noen enkel sak....!)

Det dreier seg om en Epihone EM-1SB (google!) kropp (litt spesiell form, dobbel ekstrem cutaway, tobacco sunburst, treslag ukjent, temmelig god forfatning) + hals til samme gitar, reverse headstock (banana/Kramer-aktig med Epiphonelogo) Halsen ser helt ok ut, 24 bånd, "perlemor" trapesinnlegg, lite fretwear, lønn m/palisanderaktig gripebrett. Kroppen er frest for to-punkts tremolo, ikke FR recess (studs for postene sitter fremdeles i, den ene ser ut til å være forsøkt fjernet) PU-konfigurasjon er HSH med kontroller fra baksiden.

Jeg sender sakene mot frakt (maks ett par hundringser, sikkert?) til den som har overbevist meg, deadline 1 september 2010. OBS: En forutsetning er at det lages en worklog m/bilder av den som får den. Jeg vil selvsagt poste min begrunnelse her så snart avgjørelsen er tatt.

ALLE her inne er aktuelle "vinnere".

OBS: dette er nok ikke noe høyklasse-instrument i utgangspunktet, men har alle muligheter til å bli en solid og velspillende og spesiell gitar.

Kan feks bli riktig så fet med en omlakkering og fleskete hardware.

Jeg ønsker meg en begrunnelse på PM i tillegg til en liten post i denne tråden.

PS: jeg kan sikkert være behjelpelig med smådeler underveis hvis nødvendig.

Endret av Gubbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg melder meg på. Har pusset opp endel gitarer igjennom tida, så har litt peil på det.

Kunne vært tøft å lage en rå og totalt overdrevet metalgitar med fete pickuper og detaljer (som vist på bildene).

Kunne kanskje selge den her på forumet etterpå hvis noen skulle være interessert.

post-6070-010467400 1282079318_thumb.jpg

post-6070-010978000 1282079351_thumb.jpg

post-6070-090291200 1282079358_thumb.jpg

post-6070-061091700 1282079370_thumb.jpg

post-6070-095758800 1282079460_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra første post: "Jeg ønsker meg en begrunnelse på PM i tillegg til en liten post i denne tråden."

Glimrende med interesse, men jeg må nok insistere på begrunnelser via PM i tillegg. Tror det kan være enklere både for den potensielle mottaker og meg når det gjelder å vurdere. Riff-Raff er uansett notert som første kandidat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert. Har pusset opp gitar før og bygget en før. Laget worklogg på exploreren min her:

Har gått med en idee til en gitar jeg har lyst til å prøve å bygge. Men har ikke hatt mulighet til å finansiere det. Denne gitaren hadde passet godt med den ideen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KAARVAAG

Melder meg på!

Har planer (hvis det er jeg som får den såklart!) om å male den mørk lilla og andre småting. Hadde vært utrolig gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at dere melder interesse, folkens! Men hvor er damene?

Edit: Minner om PM i tillegg til å poste i tråden.

Ved å bruke PM har dere anledning til å utbrodere litt, og kanskje hemmeligholde planene også....

Endret av Gubbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens! Ca 10 dager igjen til deadline.

Jeg har ikke akkurat blitt bombet med henvendelser, så kanskje jeg skal slenge med et sett lefty tuners (feilbestilling, ikke brukt) og en HEST av en singlecoil (tror dette er en 80's DiMarzio). Litt mer å begynne med der, altså.

Så nå består pakken av kropp, hals, tuners og 1 x singelcoil. Og den koster fremdeles ingenting.

@kristoffereide: Du kan helt sikkert klare å koke sammen en begrunnelse hvis du prøver....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.