Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Umulig prosjekt foræres i bytte mot god karma - saken er AVGJORT! Hurra!


Gubbe

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan står det til på amp og effekt fronten..? Jeg kan muligens avse en Behringer overdrive og en distorsion pedal om det er behov for slikt.. Overdriven er faktisk ganske så god..

Når jeg mener avse, så tenker jeg free-of-charge :lol:

Edit: husker ikke akkurat type, men dist-pedal er knall rød, og overdriven mener jeg å huske heter od-400 (lyseblå sak)

Endret av Neros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Til avlastningsprogrammet? :) Det er mest snakk om instrumentreparasjon ;)

Var det jeg tenket på ja, men -kremt- ikke fått helt med meg hva opplegget var her.. :rolleyes: Trodde utstyret også skulle brukes i ettertid av deltagerene i programmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dessverre ikke sendt delene før over helga, pga jobbrelatert interferens....(google it!)

Ang tremoloen: gitaren har to "bøssinger" for to-punkts-trem, men ingen studs. Den ene bøssingen stikker litt opp av kroppen og må enten bankes ned, eller fjernes sammen med den andre for så å plugges. Avstanden mellom tremolo-"postene" er ca 53 cm.

Aner virkelig ikke hva slags hardware denne gitaren har hatt, jeg fikk kroppen og halsen i delbetaling for en omfattende Gibson LP-jobb (halsbrudd, pickupbytte, fretlevelling etc etc)

Det som følger med herfra er: kropp + hals, et sett lefty tuners (nye) 1 x bråkebøtte singlecoil (kroppen må freses for å få plass, hvis du ikke gidder kan den kastes eller doneres videre) + noe annet småtteri.

Disclaimer:

Trådens tittel er tross alt "Umulig prosjekt foræres i bytte mot god karma - saken er AVGJORT! Hurra!"

Selv om halsen ser kurant ut (tilsynelatende uten vridninger, og båndene har mye å gå på), er dette en "one-of-a-kind" sak hvor det blir vanskelig å bruke andre standard-deler. Halsen er feks festet med offset bolter (ingen plate, kun skiver), pickup-routen tillater ikke standard singlecoil i midten etc etc.

SÅ: Vær tålmodig med aslak1234 !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.