Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica - Enter Sandman


Anbefalte innlegg

tror jeg har skjønt det: Du slår en G (2. og 3. bånd) så hardt du kan og så mange ganger som mulig, og så fort som mulig, samtidig som du skrur på skruen øverst på gitaren. Hvis du gjør dette gjennom hele låta har du improvisert. Men jeg blir heftig sliten i armen av alle denne improviseringa, må jeg si! Men du må også huske powergrepet, hva nå enn det var, skjønte det ikke helt av illustrasjonen, kan noen forklare den litt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Du er vel strengt tatt oppe i 85 nå? ;)

Jaja, den øker, men jeg har ikke posta SÅ mye i dag. :P Nå er den jo nede på 70-noe igjen. Det som skjer er at for meg så virker det som at den går på 'siste 24 timer' og ikke "idag" .. Så den blir på en måte aldri resatt, noe som fører til at siden jeg poster hele tida, så øker den bare, og virker som det er noen som henger igjen fra dagen før og slikt og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gøy tråd! :lol:

Typisk GN måte å ønske folk velkommen til forumet!

Noen som har hørt sangen Smoke On The Water eller noe? Sykt kul sang!

smoke on the water? hmm... har hørt at den er ganske god å improvisere på (altså å slå en G (2. og 3. bånd) så hardt du kan og så mange ganger du kan samtidig som du skrur på skruen øverst på gitaren, om noen lurte).

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.