Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BjornN.

Medlem
  • Innholdsteller

    117
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om BjornN.

  • Bursdag 15. april 1992

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

BjornN.'s Achievements

Viderekommen

Viderekommen (4/6)

0

Nettsamfunnsomdømme

Om meg

Hei, kult at du tok deg turen innom profilen min :D

Jeg er en gutt som har en forkjærlighet til band fra gamle dager. Noe med lyden, noe med image :wub:

Liker også endel nyere ting, men mye du kan jage meg med :lol:

Favorittbandet mitt er (gamle) Guns N' Roses (Appetite, Lies, UYI I og II). Vet dette kan forundre noen, men elsker Axl Rose sin stemme når han ikke hadde problemer med halsen. Har du sett liveklipp fra 85-86 og litt senere så vet du hva jeg prater om ;)

Jeg har sunget siden jeg var født kanskje og forkjærlighet til rock fikk jeg vel via pappa som måtte spille av ZZ-Top for at jeg skulle slutte å grine og sovne når jeg var baby. *Gjelder vel kanskje litt nå og, ingenting er mer beroligende enn å høre ekte rock i alt dette maset man hører på Mtv og radio for tiden*

Har altså sunget siden jeg var født og spilte også fiolin i 4 år fra jeg var 7-8 en gang. Etter det plukket jeg opp gitaren og lærte meg klassisk gitarspilling og senere mer rock n' roll music på gitar B)

Har vel egentlig spilt gitar siden jeg var 13, men er nok ikke sologitarist forde

Kan oppdatere med noe utstyr osv. senere, men har ikke så altfor mye å skryte av :P

Ps: Les mer på Presentasjon av medlemmer hvis du vil ^_^

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.