Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det noe galt her?


eugen

Anbefalte innlegg

Når folk kaller seg "selger" i annonsen og har lav pris på varen så blir ihvertfall jeg mistenksom. Kan de ikke det minste oppgi for- eller etternavn? jeg blir skeptisk når jeg ser sånne annonser. Det ser ut som at de har noe å skjule. Jeg ville aldri handlet med en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer den første- jeg tror de som har betalt penger for disse "ferdigslitte" gitarene kommer til å gå på en skikkelig smell i årene som kommer. De er omtrent like sjeldne som brennmaneter i Oslofjorden om dagen, og kommer til å bli omtrent like populære som hvite tennissokker.

I mitt hode finnes det ikke vett i at man skal betale for å la folk sitte og denge løs på gitaren med nøkkelknipper, samt pusse bort ny lakk med dremel og pusseskive før man pensler på jernsulfid. Det er helt greit for meg at andre har et helt annet syn på det samme.

Jeg har tatt feil før, men det som er "veldig moderne og hipt", blir gjerne veldig umoderne og superteit i en periode etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer den første- jeg tror de som har betalt penger for disse "ferdigslitte" gitarene kommer til å gå på en skikkelig smell i årene som kommer. De er omtrent like sjeldne som brennmaneter i Oslofjorden om dagen, og kommer til å bli omtrent like populære som hvite tennissokker.

I mitt hode finnes det ikke vett i at man skal betale for å la folk sitte og denge løs på gitaren med nøkkelknipper, samt pusse bort ny lakk med dremel og pusseskive før man pensler på jernsulfid. Det er helt greit for meg at andre har et helt annet syn på det samme.

Jeg har tatt feil før, men det som er "veldig moderne og hipt", blir gjerne veldig umoderne og superteit i en periode etterpå.

Fender's Road Worn 60's og 50's stratter har høstet kjempegod kritikk i de fleste gitarblader og nettsider, som gitarer som gir meget mye for pengene. Jeg skjønner godt at folk kjøper disse gitarene, de er rett og slett veldig gode å spille på, og har god lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt et kvekk om kvaliteten på disse gitarene. Jeg bare sier det at jeg tror at man ikke kan regne med å få betalt for "ferdigslittheten" til evig tid.

Nei, det er klart...

men det finnes jo de som setter pris på slikt også vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.