Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Van Halen...


Per

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor er ikke Van Halen III nevnt eller noe i best of both worlds?

"Best of both worlds" er jo en sang av Van Halen, men samtidig er det et skille mellom David Lee Roth og Sammy Hagar som vokalister. Det er stor sannsynlighet for at tittelen spiller på akkurat det. Det beste fra de to periodene hver vokalist hadde i bandet. Gary Cherone som synger på III, er litt utenfor, plateselskapet (Warner) sendte ham ut av bandet (en klype salt eller to) og det er kanskje derfor ingen av låtene fra det albumet er med.

Jeg synes III langt fra er en dårlig plate, men jeg liker til gjengjeld stort sett alt VH har kommet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta ned en cd for lenge siden. Men hørte aldri på den.  

I går, gravde jeg den fram fra det mørkeste omerådet av min Harddisk, og ble ganske forundra. Det var ganske fett egentlig :wink:  

Må få hørt litt grundigere på det.

Nedlasting av musikk er ikke bra!!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er helt klar over det.  

Skulle jo bare sjekke det ut. Hvis jeg liker det, så kanskje jeg kjøper noen plater. Gidder ikke å komme hjem med en cd og bli skikklig skuffa. :P

He he... Skjønner og forstår at det er grit å ikke bli skuffa. Har handla plater i noen år før nedlasting var et tema og skal love deg at jeg har blitt skuffa mange ganger. Til og med så ille at jeg har gitt bort plata...

Men, det skal nevnes at jeg aldri har blitt skuffa av Van Halen. De har levert varene rett hjem på døra hver gang!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere da?  

Kjøpte best of both worlds... Ble heilt Van Halen frelst!

Har hørt litt på noe greier av de i det siste. Må si at jeg fascineres av gitarspillet til Van Halen. Soloen på Micheal Jacksons Beat It er konge.

Noe som er rart er at Steve Lukather spiller gitar på resten av sangen...hvis jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.