Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdens beste gitarselger...


doph

Anbefalte innlegg

Altså, det er mange annonser, hvor skrivefeil og dårlig formulerte setninger, kan få mange til å humre, og ikke akkurat lyst til å handle av vedkommende....

Dette er sjelden med overlegg, fra selgers side....

Men dette her er vel kanskje den verste annonsen jeg har sett, her har selger virkelig gått inn for å få minst mulig interreserte i gitaren....

Jeg vet ikke.... :-)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21592941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengene er nå vel like mye verdt enten kjøperen er en "erfaren gitarist" eller ikke. Jeg ville aldri finne på å kjøpe noe av en slik selvhøytidelig fyr. Man trenger ikke være Guthrie Govan så lenge man har penger å klaske på bordet :rolleyes:

Endret av Brötthäst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare annonser rundt omkring. En del morsomme som den for Agile-gitaren, men også annonser hvor folk rett og slett prøver å lure andre, sånn som han som skal selge denne gitaren her:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21601388

Han skriver at det er en Jackson RR1 han har til salgs, mens det er en RR3 som er avbildet. For de som lurer koster en RR1 tre ganger så mye som en RR3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte kunne ikke fått gitt bort en tusenlapp om det stod om livet tror jeg..

Har snakket med flere selgere på Finn som bedriver gjetteleken i det uendelige, og tror de kan sette en kjempehøy pris på noe billig drit bare de utelater å informere om noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo godt av denne selv når jeg så den.

Det beste er at han får det til å høres ut som han sitter på den fete sjeldne customgitaren han er så opptatt av skal få et "verdig" hjem.. Det er en jævla Agile for pokker :lol:

haha, ja, jeg flirte lenge selv, når jeg så den annonsen...

Serriøst altså.. Det er så mye optimister på finn altså... Spesielt Explorere og SG'er til tider... En explorer 76' reissue koster vel 11k ny, og folk som prøver å få 10000 for dem, det er jo oppimot nypris!

Noen som prøver å selge SG'er for 9-10000 også, når de koster 10k på tilbud hos diverse sjapper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange rare annonser rundt omkring. En del morsomme som den for Agile-gitaren, men også annonser hvor folk rett og slett prøver å lure andre, sånn som han som skal selge denne gitaren her:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21601388

Han skriver at det er en Jackson RR1 han har til salgs, mens det er en RR3 som er avbildet. For de som lurer koster en RR1 tre ganger så mye som en RR3.

Burde ikke noen sifra om det til finn.no a? Sikkert jævelig kjipt å kjøpe en gitar du tror er verdt 30 000 ny, som egentlig bare koster 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvordan i allverden klarer dere å se forskjell på RR3 og RR1? Er jo like (stygge) !

Ikke snakk stygt om gitarene med spisser og kanter på, de gråter seg i søvn om kvelden allerede i disse vintage tider.. Gitarene altså, men også enkelte av herrene som håndterer de naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvordan i allverden klarer dere å se forskjell på RR3 og RR1? Er jo like (stygge) !

Med et overfladisk blikk ser de bortimot identiske ut, men legg merke til at det ikke står "Made in USA" foran på head-stocken. En annen tydelig forskjell er at RR1 har gjennomgående hals, mens halsen til RR3 er påskrudd. ;)

Kule gitarer, dette her. Randy Rhoads! \m/

Forøvrig god underholdning med mange av disse Finn.no-annonsene, vanskelig å tro om de mener det seriøst eller ikke... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke noen sifra om det til finn.no a? Sikkert jævelig kjipt å kjøpe en gitar du tror er verdt 30 000 ny, som egentlig bare koster 7

Det er vel lovlig å ta grov overpris på FINN så det er lite man kan gjøre med det. Å henge ut sånne selgere er noe vi kan gjøre :angry2: . Før enkelte går i strupen på meg her så vil jeg si at ja, det finnes en og annen med lite peiling som i god tro kan overvurdere prisen på en gitar han skal selge, men uansett så bør han gjøre litt research først. Og så har vi disse som prøver å lure konfirmasjonspengene ut av lomma til en nybegynner, de fortjener å komme i gapestokken etter min mening :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.