Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Plekter pakker med 50-100stk


Tyrant

Anbefalte innlegg

Har kikket igjennom en del av de trådene om plekter på forumet nå og finner ingen steder hvor jeg kan få kjøpt den type plekter jeg vil i litt større kvantum.

For eks noe som dette:

http://www.amazon.com/Dunlop-Standard-Tortex-Picks-Green/dp/B000VTMUQ2

Men problemet er at de bare sender til USA. Fant noe på ebay men de sender ikke til europa heller.

Så hvis noen har en norsk side så hadde det vært flott men om det finnes en utenlandsk som sender til Norge, så går jo det også.

Anyone ? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må vel finnes på ebay? jeg kjøpte akkurat 20 stk pickboy 1,14mm carbon nylon derifra!

Var nettopp det jeg ikke fant. Fant plekterne jeg er ute etter men de sendte ikke til norge.

Sorry pal men de har ikke plekterne jeg linket til der ;)

Se der ja. Ser ut som det er mer hva jeg var ute etter =)

Takker for alle svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir billigere å kjøpe fra USA enn noen steder i Europa.

Var da flere på eBay og som shippa de plektrene du linka til Int`

Dessuten er det bare å spørre de som har US shipping only, jeg får svært sjelden nei ihverfall (Bør ha mye og bra feedback selvsagt og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Ikke meningen å bumpe en veldig gammel tråd, men tenkte det var bedre å låne denne enn å lage en ny en ;)

Bare lurer på om noen har kjøpt strenger, plektere eller lignende fra www.stringsandbeyond.com ?

Kjøper alltid strenger derfra jeg. Kjapt, billig og greit! Lønner seg å bestille mer enn en strengepakke av gangen selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.