Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

LIKSON POLL .. Hvem har opptaksmulighet?



Anbefalte innlegg

Mann , har folk gjort sånn at mannen i gata ikke kan lage poll?

jaja .. dette er en liksom poll.. Fordel å være mod vet du! ;) Euph

Tenkte bare å sjekke hvem som kan ta opp med "god" kvalitet her og hvem som ikke kan . Bare for gøy mest , men for å sjekke hvem som kan finne på ting sammen osv osv ... begynne å gjøre litt artige ting her på forumet ...

Nilsefix ..

Jeg har iallefall opptaksmulighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann ' date=' har folk gjort sånn at mannen i gata ikke kan lage poll?

jaja .. dette er en liksom poll..

Tenkte bare å sjekke hvem som kan ta opp med "god" kvalitet her og hvem som ikke kan . Bare for gøy mest , men for å sjekke hvem som kan finne på ting sammen osv osv ... begynne å gjøre litt artige ting her på forumet ...

Nilsefix ..

Jeg har iallefall opptaksmulighet[/quote']

Det er ikke en liksom poll.....Det er en likson poll står det! :P

Nei, har ikke...Men skal skaffes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mulighet til å ta opp i det jeg føler er god kvalitet,- det er klart at både Vegar og Nilsefix (og mange flere) får bedre lyd enn meg, en del av det er på grunn av utstyret, men det meste er nok på grunn av mine manglende evner. Dog vil jeg si at i forhold til de begrensningene som ligger i meg som musiker, og dermed hva jeg har behov for å ta opp, så får jeg ganske så bra lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grei kvalitet, har en mikrofon nå, men med Cubase så får jeg grei lyd, litt skurr hvis jeg spiller det av veldig høyt.

Men, til vinteren skal jeg gå til innkjøp av hjemmestudio, kjenner gutta i den lokale sjappa godt, så får en grei pris sier de. Så det blir bedre så får jeg vise frem mine ord av visdom senere når kvaliteten er rimligere... :) Som Thomas sier, så er det fler som har bedre kvalitet enn meg nå, men vi får se senere... :) Tar også i mot tips av hva som lønner deg å kjøpe, men da gjerne på PM, sånn at denne tråden blir relevant til emnet og ikke en tips-tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pr i dag ikke noen mulighet. :(

Trur egentlig det eneste jeg mangler er en mikrofon og micstativ.

Har cubase og cakewalk og en del annet snadder på pc'n, også har jeg et helt greit lydkort med 8 analoge kanaler inn og ut. Jeg eier også en femtedel av en Behringer MX8000 studiomixer. (trur det var det den het)

Skal "en gang i fremtiden" få tak i en SM57 mic og en micpreamp og litt småstash..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.