Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Glemte" gitarhelter


Roar

Anbefalte innlegg

Vito Bratta, John Norum (er vel ikke helt glemt akkurat..), Jake E Lee synes jeg kan nevnes om og om igjen B) B)

Den mannen skulle jeg båret på skuldrene hver kveld hvis han hadde giddet å switche standby knappen selv :lol:

Vi trenger mer BADLANDS!! Og skulle gjerne hørt Bark at the moon live med denne duden....

http://www.youtube.com/watch?v=jSNuIzw9VfU

Endret av war
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glemt er vel ikke ordet, siden han er ganske ny(sammenlignet med de andre fossilene her). Synes bare atSyu har en slags 80vibbe over seg.

Støtter forøvrig de som har nevnt Loudness-gitaristen, selvom jeg faktisk digger rytmespillinga(fills) hans mer enn selve soloene.

Skulle ønske Jeff Waters snart takket ja til Megadeth, god erstattning for Friedman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

They don`t make `em like they used too...

Noen jeg kommer på, kanskje ikke akurat glemte men litt under radaren for tiden :)

Warren Cuccorullo-Missing Persons/Frank Zappa/Duran Duran/solo

Ian Crichton-Saga

Sreve Rothery-Marillion

Kee Marcello-Europe

Jeff Watson- Night Ranger(syk 8finger tapping!)

Vito Bratta - white lion

Nuno Bettencourt-Extreme. Spiller jo med Rihanna nå da :)

Chris Poland-Ohm/Damn the Machine/Megadeth

Mark McGee-Vicious Rumors, Helt fantastisk, spiller vell med Gregg Alman o,l i dag!

John Sykes-Tygers of panTang/Whitesnake

Jake E Lee- Ozzy/Badlands (mye kulere enn både Zakk og Rhoads IMO)

Vivian Campbell-Dio/Riverdogs/Def Leppard -Har tatt avstand fra alt som heter teknisk gitarspilling i dag og gjør stort sett narr av Diotida si!

Mange gode navn her :D Ser at du trekker frem Jake E. Lee, og det er jeg veldig glad for, for han er utrolig undervurdert :o

Synes at han gjorde en sjef jobb for Ozzy, men det han gjorde med Badlands noen år etterpå... det er rett og slett utrolig. Anbefaler Badlands på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.