Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

MP Liveprisen


Debris

Anbefalte innlegg

Synes sånt stemme-opplegg er jævla døvt. Eneste grunnen til at jeg stemte er fordi jeg ble mast om å gjøre det.

Kjipt når det avhenger av hvem som har flest kompiser å mase på. Var sikkert en del folk som sjekka ut låtene deres, så det kom iallfall noe positivt ut av det. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sånt stemme-opplegg er jævla døvt. Eneste grunnen til at jeg stemte er fordi jeg ble mast om å gjøre det.

Kjipt når det avhenger av hvem som har flest kompiser å mase på. Var sikkert en del folk som sjekka ut låtene deres, så det kom iallfall noe positivt ut av det. : )

Helt enig!

Det viktigste er jo å få navnet litt "out there" før plata vår kommer.

Vi har ikke gjort så mye ut av oss til nå, men bandet er om en måned samlet på en plass etter at folk har bodd litt rundt omkring.

Skal bli godt å kunne øve igjen og ikke bare sitte å sende ut låtdemoer til de andre.

Griffin da? Lagt på is?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er opptatte.

Synd!

Fikk akurat en mail fra en i bandet:

De stemmer mest sansynlig på seg selv.

Jævlig dårlig opplegg dette her, da det er fult mulig å stemme flere ganger fra samme maskin.

Det er bare å slette browserhistorikken/midlertidige filer mellom hver gang.....

Nå skjønner jeg hvorfor noen har så voldsomt med stemmer tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da trenger du bare iMacro, https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3863

Så spiller du inn "stemme på SD, tømme cookies, refreshe siden" og kjører den i noen døgn. Problemet løst.

Står om det på MP nå.

Flere av banda har juksa med dette, noe som var ganske innlysende egentlig.

Det var visst aktuelt å diskvalifisere 3 av banda, men det ser ikke ut til å skje likevel.

Håpløst opplegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.