Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

oleb [23.08.2013]


oleb

Anbefalte innlegg

Hvordan er Badcat'en? Er det ikke disse Steven Wilson bruker? Sikkert ikke sammen modell men.

Den er vel nesten samme ampen som en Matchless DC30 som igjen er basert på en gammel Vox AC30.

Har ikke prøvd en gammel AC30, men testet den mot en nyere AC30 CC2X, og syns Bad Caten låt varmere og større.

Den har typisk EL84 clean med mye "sparkle", kan jeg si veldig detaljert tone? (EF86 kanalen fanger opp utrolig mye detaljer og gir lyden en veldig "dybde") Den låter også ganske komprimert og ikke så fullt så direkte som diverse fenderamper jeg har prøvd. Vanskelig å beskrive gitartone med ord, men den låter i hvertfall stort og fett og varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

mye snasent her ja!

Tegner du en egen forsikring for instrumentene, inngår de ikke i innbo/reiseforsiking?

Hvor mye må du betale for en slik forsikring?

Nå er det ikke meg du spør, men frekk som jeg er, svarer jeg likevel.

Det inngår jo i innboforsikringa så lenge det befinner seg innomhus. Det er jo uansett en fordel å få dokumentert hva man har i tilfelle det kommer til et evt. oppgjør. Jeg har også verdigjenstand-forsikring på gitarene, og den er jo ikke akkurat billig, men plutselig kan det være verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer! Nå ser det ut som at SG'en forsvinner ut av hus til fordel for noe annet med Gibson på headstocken. Ang forsikring har jeg to innboforsikringer, altså ei ekstra for øvingslokalet der jeg har noe av utstyret stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.