Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

oleb [23.08.2013]


oleb

Anbefalte innlegg

Det är en custom historia.

Halsen är en lite mer C formad, marginellt tjockare, än vanliga ibanez halsar (inte linjaltunn).

Håller med, tele är grymt, men man måste modda dem för att göra dem spelbara.

Minst måste man göra en arm cut.

/Magnus

Tja, syns det går fint å spille på en vanlig tele, men det er helt klart mer behagelig med body contours :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Takk takk. Kjempefornøyd med straten, må være en av de aller beste jeg har borti! Halsen krever litt tilvenning, da den er flatere og bredere enn det jeg er vant til, men det kommer seg.

Flatere å bredere enn '95 Tele'n? Min '95 am std Tele har såpass flat profil at jeg oftere og oftere velger den bort. (Ja, jeg spiller ofte ukorrekt med tommelen over uten knekk i håndleddet.... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Noen oppdateringer utpå nyåret er på sin plass. Tom Anderson Classic og Collings 290 er solgt.

I dag hentet jeg en James Tyler Studio Elite HD på postkontoret, og et Custom Audio Amplifiers OD50 Classic+ med tilhørende 2x12" er på vei :D

Er for tiden uten Les Paul, da kassen har bestemt seg for å spise den opp, kodelåsen har kilt seg..!? Noen som har tips eller råd i forhold til hvordan en kan tukte en kranglefant av en kodelås?

Endret av oleb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.