Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

oleb [23.08.2013]


oleb

Anbefalte innlegg

Ai, det må være du som kjøpte drømme-PRS'en min på finn!

Grattis, skikkelig flott gitar!

Jepp, solgte egentlig Les Paulen for å kjøpe R8, men da jeg kom over denne på finn klarte jeg ikke å la være.

Synes det er kult at du har en sånn bunke med Suhr og Tom Anderson, og at det likevel er en Fender USA St. som er hovedgitaren din :)

Hehe, ja. Det er gitaren jeg bruker i hovedbandet, og er den gitaren jeg har hatt lengst av de jeg har nå. Den er et brått å spille på, men få gitarer kan matche lyden i den (i mine ører), strat på sterioder! :) Siden jeg har flyttet for å studere, og det er lite aktivitet i bandet, blir denne følgelig lite brukt for tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Det er gitaren jeg bruker i hovedbandet, og er den gitaren jeg har hatt lengst av de jeg har nå. Den er et brått å spille på, men få gitarer kan matche lyden i den (i mine ører), strat på sterioder! :) Siden jeg har flyttet for å studere, og det er lite aktivitet i bandet, blir denne følgelig lite brukt for tiden..

Og det gleder meg at vi kan avslutte Suhr, TA, Tyler-hypen en gang for alle! :lol:

Jaaaa og G&L, naturligvis.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det gleder meg at vi kan avslutte Suhr, TA, Tyler-hypen en gang for alle! :lol:

Jaaaa og G&L, naturligvis.... :D

Hehe, tjaaa.. :P

Jeg har ingen problemer med å innrømme at de high end-gitarene jeg har er langt bedre instrument kvalitetsmessig, men jeg har ikke funnet en strat som låter så stort og fett som den røde.

(G&L kan vi umulig regne med, de er jo så stygge :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.