Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Burzum - Belus


causeofdeath

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dimmu, er det igjen noen i det bandet nå da? :P Håper i så fall de klarer å finne på noe nytt, de har melket symfo-konseptet sitt altfor lenge nå!

Maiden er jeg halvveis skeptisk til, syns ikke de har greid å være i nærheten av Brave New World på de to siste skivene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange? Hvilke flere?

Ihsahn's After har jeg hørt på masse siden den kom ut. Ny plate fra Boknagar kommer jo ut neste uke, det gleder jeg meg veldig til. Vintersorg, Rotting Christ, Kalmah, Exodus, Arsis, Symphony X, Keep of Kalessin, og kanskje en ny Children of Bodom cd, men det blir hvertfall sent på året.

Så det er mange av bandene jeg hører masse på i hvertfall som kommer/har kommet med nye cder i 2010:)

Dimmu Borgir sin neste plate er jeg veldig spent på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiden er jeg halvveis skeptisk til, syns ikke de har greid å være i nærheten av Brave New World på de to siste skivene.

Hysj, vantro. Du må håpe og tro! :ninja:

Personlig elsker jeg Maiden, så det ville vært synd hvis de dabbet av på platefronten, for live er de fortsatt konger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegar Jørgenstuen

Jeg gleder meg til albumet!

men kan ikke akkuratt si jeg syns han er så flink lead gitarist.

Burzum - War

soloen starter på 2: 03

Mussiken hans er ikke ment for å vise fram skills, mer for å lage atmosfære og sånt i sangene. Hvis du hører på f.eks soloen i det som en gang var så er den ikke spesielt vanskelig, men den gjør noe med lydbildet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg hørte "War" trodde jeg det var en parodi.

Ingen kan si at den låta har noe som helst ved seg, kjære vene den er dårlig.

Jeg har aldri tatt meg bryet verdt med å sjekke ut Burzum særlig mye, og har kun en enslig promo-video i eie (Filosofem kanskje?), men har registrert at det finnes materiale som fortjener dagens lys :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg hørte "War" trodde jeg det var en parodi.

Ingen kan si at den låta har noe som helst ved seg, kjære vene den er dårlig.

Jeg har aldri tatt meg bryet verdt med å sjekke ut Burzum særlig mye, og har kun en enslig promo-video i eie (Filosofem kanskje?), men har registrert at det finnes materiale som fortjener dagens lys :ninja:

War er kanskje etter min mening den dårligste Burzum låta, så det er litt

irriterende at det er nettopp den folk flest har hørt av Burzum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

War er kanskje etter min mening den dårligste Burzum låta, så det er litt

irriterende at det er nettopp den folk flest har hørt av Burzum.

Fy faen, det er slike riff jeg lagde når jeg hadde spilt i 2 måneder. Har ikke hørt noe annet av Burzum, så skal ikke si noe. Synes bare den låta der var helt på trynet, har hørt MYE bedre black metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.