Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Burzum - Belus


causeofdeath

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner ikke at folk liker burzum!

Varg Vikernes må være en av de største idiotene innenfor norges grenser,

Ikke er han noe flink eller har noen form for tallent heller..

(etter mine meninger)..

Smaken er som baken....delt.

At noen liker en type musikk og andre ikke er egentlig ikke så vankelig å forstå.

Det jeg lurer på er hvorfor du mener han ikke har talent. Jeg vil absolutt påstå av Varg Vikernes har et talent

når det gjelder å skrive musikk innenfor sin sjanger. Hadde han vært totalt talentløs hadde neppe Burzum vært et

av de største, mest anerkjente og respekterte bandene i norsk black metal sammenheng.

Du liker tydligvis ikke Burzum eller black metal generelt, så hvorfor uttale deg om noe du verken liker eller forstår? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken....delt.

At noen liker en type musikk og andre ikke er egentlig ikke så vankelig å forstå.

Det jeg lurer på er hvorfor du mener han ikke har talent. Jeg vil absolutt påstå av Varg Vikernes har et talent

når det gjelder å skrive musikk innenfor sin sjanger. Hadde han vært totalt talentløs hadde neppe Burzum vært et

av de største, mest anerkjente og respekterte bandene i norsk black metal sammenheng.

Du liker tydligvis ikke Burzum eller black metal generelt, så hvorfor uttale deg om noe du verken liker eller forstår? :blink:

Sant nok, og jo jeg digger black-metal!

Gorgoroth, Immortal, Darkthrone, 1349, gamle dimmu borgir og gamle satyricon er favorittene innenfor blackmetal.

Varg har nok ett tallent, men det er ikke akkurat så stort.. Etter min mening er det han har gjort som har gjort han og burzum kjent.

han er flink til å kjøpe en mic på clahs ohlson og spille powerchords.

Screaminga høres ikke bra ut, gitar og trommespillinga er kjedlig.

men helt ærlig må jeg si at denne plata må være den beste av Burzum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.