Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Jeg sliter fælt med en gibson!


Dag Blix

Anbefalte innlegg

Guttær, jeg har ikke slitt med noe som dette siden matteprøver på barneskolen!

Jeg har finni en les paul som jeg vil handle fordi den er fet og har rett pris, han kommer om 1 time så jeg rekker ikke

gjøre så mye med saken, men jeg klarer ikke helt skjønne om dette er 100% safe eller ikke. Det er en finn annonnse selvfølgelig

og koden dens er 20819788, håper noen rekker å se den.

Jeg selger jo unna mine andre gitarer for å finansiere dette så jeg vil ikke at den skal være fake slik at

jeg må tilbringe tid i buret for drap hvis dere skjønner hva jeg ikke mener.

En custom skal visst ha 7 tall i serienumret i motsetning til nyere standarder som har 8 tall, men jeg klarer ikke

lese tallet i annonsen så det er ikke lett å vite.

JEg trenger noen gode ord, før jeg gir mannen 28 500lapper! Sykt fet bunke...

post-5624-126569926415_thumb.jpg

post-5624-126569927129_thumb.jpg

post-5624-126569927838_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Finn godt ut av dette der og da og ha en helt klar kjøpskontrakt. Pass på at han bruker riktig navn osv. Denne skal begge følge, og dersom den andre parten ikke lover det som blir signert på, så har du mulighet til å politianmelde saken.

14lapper er det vel du skal betale han?

Endret av RalphDarwin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttær, jeg har ikke slitt med noe som dette siden matteprøver på barneskolen!

Jeg har finni en les paul som jeg vil handle fordi den er fet og har rett pris, han kommer om 1 time så jeg rekker ikke

gjøre så mye med saken, men jeg klarer ikke helt skjønne om dette er 100% safe eller ikke. Det er en finn annonnse selvfølgelig

og koden dens er 20819788, håper noen rekker å se den.

Jeg selger jo unna mine andre gitarer for å finansiere dette så jeg vil ikke at den skal være fake slik at

jeg må tilbringe tid i buret for drap hvis dere skjønner hva jeg ikke mener.

En custom skal visst ha 7 tall i serienumret i motsetning til nyere standarder som har 8 tall, men jeg klarer ikke

lese tallet i annonsen så det er ikke lett å vite.

JEg trenger noen gode ord, før jeg gir mannen 28 500lapper! Sykt fet bunke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der skremte dere meg gutter! Ikke verdt og sånn og sånn. det var 28stk 500lapper jeg mente ja, 14000.

Mannen var her for et par timer siden og han har kanskje en av norges største gitarsamlinger og virka rimelig

seriøs for å si det sånn. Jeg har sjekka gitaren opp og ned og kan med glede melde at den er like ekte

som studielånet mitt! Jeg kasta pengene på han og heiv han ut døra nesten for dette var et røverkjøp!

Den er helt rå og mye mye mer enn jeg trodde. Bånda er helt strøkne og det er masse liv igjen i dem.

Den har jo bare vært i en samling i alle år stakkar!

Serienumret er 80780658 og det betyr at den er fra 1980, lagd i årets dag nr 78 og at den er lagd

på Nashville fabrikken ikke kalamazoo eller hva den het, siden den er fra FØR 54.

JEg skrella av klistremerkene, plekterbrettet og satte meg i kontorstolen men en ny baby.

Jeg har nesten magesår og jeg trenger å dusje, men jeg tror jeg har finni gitaren jeg skal ha med i grava.

jeg får selge Petrucci ibanezen min, for den holder ikke følge her er jeg redd.

Takk for alle svara!

post-5624-126571815681_thumb.jpg

post-5624-126571816483_thumb.jpg

post-5624-126571817542_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.