Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorges Trehjulssykkel!


Audun

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke gå nedover? Tohjulssykkel? Jeg kan lage riffet, Castor kan klippe sammen riff og trommer osv. Jeg er ladd jeg. Vi kunne jo fått PowerGuitar til å gi en premie, og Morten Larsen til å gi premie!

Bare et forslag langt utti dagen, men hadde jo vært artig å gjøre det på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja. Nå var jo konkurransen veldig avslappet, da. Det gjalt å gjette hvem som spilte når, sånn i rekkefølge, og alle som ville kunne delta. Det var altså ikke snev av "spillekonkurranse".

Siden jeg var med på å arrangere, vil jeg advare mot konkurransen. Det tok innmari mye tid, med den datainnsamlingsmåten vi har til rådighet.

Skal det være premie, bør det være en ting til en av de som deltar, og selvsagt etter loddtrekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker ikke å gjøre det til en konkurranse, det skal jo tross alt være for moro skyld :)

Det var vel en konkurranse forrige gang, men da slik at man skulle tippe hvem som spilte hva av deltagerne. Den var egentlig ikke så dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Castor sier, tok nok dette mye tid. Var ikke med annet enn å sende inn et bidrag sist, men kan tenke meg at å planlegge, samle inn, klippe sammen, mikse osv. var meget tidkrevende. Jeg tror ikke jeg tar på meg det arbeidet i hvert fall, men det var moro å delta! :)

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.