Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorges Trehjulssykkel!


Audun

Anbefalte innlegg

Det var jeg som dro avgårde med dette en gang i tiden. Jeg hadde spilt inn en sang jeg hadde kalt "trehjulssykkel", fordi den ligner litt på "Motorcycle" med hr Satriani.

Siden jeg er en "litt" dårligere gitarist, fant jeg ut at trehjulssykkel passet som tittel.

Noen få takter av sangen er loopet i det uendelige, og så fikk de som ville, være med å spille på de åtte taktene, og så satte jeg dette sammen.

Det er ikke lenge hver gitarist spiller, men det ble langt nok likevel..

Så ballet det på seg, og vi hadde en quiz der man skulle gjette rekkefølge på de som spilte. Deltagelsen var ganske god, og det var skrekkelig mye jobb med quizen. Noen donerte premier, noen pedaler, og noen tskjorter. Det kostet meg noen hundringser av egen lomme å sende det ut. Værsågod til de som vant.

Skulle jeg gjøre det samme en gang til, har jeg noen tips å komme med, samt at jeg synes at de som deltar blir med på et lotteri. Resten kan ha det så godt.

Vil du høre originalen, sjekk linken i signaturen min. Sangen er egentlig laget for å teste ut sustainergitaren jeg da akkurat hadde kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det? Spille, eller arrangere og ordne alt rundt backingtrack, innspilling og så videre?

Det første kan alle være med på. Alle som sendte inn lydspor, fikk være med.

Det andre er faktisk ikke like lett. Det er gjort ganske mange forsøk med "Gitarnorges husorkester" i diverse variasjoner, men det har ikke blitt noe av, før denne gangen her. Det er fordi det er ganske mye jobb, og det tar lang tid over en ganske lang periode. Det holder ikke hvis man er lei etter en ukes tid, og det ikke blir dritfett etter første forsøk, sånn av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden folk først foreslår premier her kan jeg stille med premie hvis det blir en ny runde og folk orker å sette i gang. Alltid spennende med sånt. :) (jeg er lett å engasjere når jeg sitter og drikker cognac og spiller scrabble på en mandags kveld)

To ting som bør huskes på i den anledning:

1: Jeg kommer ikke til å få med meg at tråd/konkurranse er verken opprettet, igangsatt eller avsluttes

2: Jeg kommer ikke til å blande meg i premietrekning. En eller annen må rett og slett sende meg en PM med hvor mange og hvem som skal ha gavekort. :ninja:

Kan gjerne gi bort et (eller flere) gavekort på varer for 500kr f.eks? Hvis det blir en svær greie ut av det kan vi ta et gavekort på 500kr pr 5. påmeldte (jeg foretrekker i såfall loddtrekning på hvem som vinner. Dvs at med 10 påmeldte blir det 2 gavekort, 15 blir det 3 etc.

Hvis det ikke blir noe av lar jeg denne tråden gli ned i intet og tenker ikke mer over det. :) Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden folk først foreslår premier her kan jeg stille med premie hvis det blir en ny runde og folk orker å sette i gang. Alltid spennende med sånt. :) (jeg er lett å engasjere når jeg sitter og drikker cognac og spiller scrabble på en mandags kveld)

To ting som bør huskes på i den anledning:

1: Jeg kommer ikke til å få med meg at tråd/konkurranse er verken opprettet, igangsatt eller avsluttes

2: Jeg kommer ikke til å blande meg i premietrekning. En eller annen må rett og slett sende meg en PM med hvor mange og hvem som skal ha gavekort. :ninja:

Kan gjerne gi bort et (eller flere) gavekort på varer for 500kr f.eks? Hvis det blir en svær greie ut av det kan vi ta et gavekort på 500kr pr 5. påmeldte (jeg foretrekker i såfall loddtrekning på hvem som vinner. Dvs at med 10 påmeldte blir det 2 gavekort, 15 blir det 3 etc.

Hvis det ikke blir noe av lar jeg denne tråden gli ned i intet og tenker ikke mer over det. :) Enkelt og greit.

Plutselig hørtes livet mitt straks mye bedre ut.Men når det er sagt, har jeg aldri spilt scrabble.

Fint tiltak fra deg.

Denne gange kan jeg og bli med tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.