Web Analytics
Jump to content

Litt *justering* på gitaren min

PL3ktEr
 Share

Recommended Posts

Det er ikkje så altfor lenge siden eg kjøpte min Epiphone black beauty, og kjempe fornøyd med gitaren, men etterhvert syns eg d bare blei styggere å styggere med 3 humbucks. :oops:

Derfor fant eg på den geniale idèen att d kanskje hadde gått å skru ut den mitterste humbuck`n og erstatter d med en plate som isåfall skal vere lakert helt lik farge som gitaren. Men altså spørsmålet er vil gitaren da låte teknisk likt en Epiphone Custom, som bare har 2 mics, eller om lyden vil bli helt ræva? :?

er det lyden som er stygg eller utseende? hvis det er utseende så hadde jeg kjøpt en ny gitar og solgt den der.. er vanskelig(ere) å få solgt den videre etter at du har mekka på den.. Hvis det er lyden så kan du vel bare koble ut den ene humbuckern og la den stå der uten funksjon?

Ikke ta ut midthumbuckeren fysisk, det kommer til å bli en miss!

Tror heller ikke jeg ville ha koblet den ut nei..

Selg den hvis du ikke er fornøyd mann!

Kroffer har et godt poeng. Siden dette er en gitar du sikkert ikke skal leve livet ut med, så bør salgsverdien betraktes. Jeg for min del bryr meg lite om utseendet, men forstår at andre synes det er viktig. Derfor tror jeg det beste er å selge den du har og kjøpe en du synes er pen (og som helst er bra).

enig med de fleste her på forumet: la bli å modifisere gitaren med å montere utav en pickup og tette igjen hullet. Jeg ville heller solgt LP'n og kjøpt en tilsvarende LP Custom med 2 pickuper. Uansett: Lykke til!