Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

bandnavn


Mons A.k Hanssen

Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Ehh trådstarter har ikke logget inn siden 3.12.09 - noe som vil si at han ikke en gang har lest en tredjedel av tråden..

Jeg kjenner at akkurat det muligens irriterer meg litt egentlig..

Kan jo hende stakkar'n har gått i overload pga alle forslaga, og trippa main circuitbreaker.... Nix Band.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følgende forslag:

Elephant Rapist

Facial Cockslapping

Facerape

Anal Abortion

Crusifucker

Må si meg grådig enig i de fleste her. Hadde det ikke vært for at vi har trykt opp gensere med bandnavn skulle jeg absolutt tatt disse til ettertanke

Nei, men for å være helt forbanna ærlig, så er det faktisk noe som klinger i 'Facerape'. Får The Smacktards til å bite litt i støvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktigste er vel å få med noe som skriker død og fordervelse, evt noe rimelig ekkelt. Hvis du da klarer å presse inn noen tødler (¨), og kanskje en Z i stedet for s også, så er det en sikker vinner.

f.eks: pült-özt

Endret av Jeggs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hang en lapp på Rema 1000 for litt siden. Var to unger som leita etter en bassist og vokalist, og de kalte seg "Gunguys". De så sånn 11-12 år ut på bildet(ja, de hadde hengt opp et bilde av dem selv. Med solbriller, ofc). "Vi vil satse stort. Vi har som mål å vinne Melodi Grand Prix 2011." sto det på lappen.

Made my day

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.