Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metal forsterker !


gitarrr

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei liten oppdatering, har ivalg å kjøpe en peavey 5150 til kansje 7-8000 kr. Eller så har jeg en lokalbutikk som skal legges ned og selger varene sine på 50%.

Det er en ENGL powerball der som jeg er VELDIG interresert i, Kan hende jeg får den for 8-9000 kr

vist jeg får powerballen for den prisen så tar jeg den ! :P

Hva synest dere ? :ninja:

Endret av gitarrr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med powerballen er at den kun låter bra alene, ikke i bandsammenhenger. Det veit vel Aphelion alt om, ettersom andregitaristen i bandet deres har den. og det er vel ikke kult? har hørt og spilt på en powerball, og jeg ble ikke videre imponert. Bra clean, men man spiller ikke metal på clean.

Har en selv (og spiller i band), og hører meg selv som bare det og elsker lyden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med powerballen er at den kun låter bra alene, ikke i bandsammenhenger. Det veit vel Aphelion alt om, ettersom andregitaristen i bandet deres har den. og det er vel ikke kult? har hørt og spilt på en powerball, og jeg ble ikke videre imponert. Bra clean, men man spiller ikke metal på clean.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Problemet med powerballen er at den kun låter bra alene, ikke i bandsammenhenger. Det veit vel Aphelion alt om, ettersom andregitaristen i bandet deres har den. og det er vel ikke kult? har hørt og spilt på en powerball, og jeg ble ikke videre imponert. Bra clean, men man spiller ikke metal på clean.

Kunne ikke sagt det bedre selv! Det er jo ingenting som ligner på mellomtone i den ampen! I tillegg bruker han et horribelt Marshall ModeFour-kabinett, så det er bare buldring... Har sagt hundreogørten ganger at han bør kjøpe et V30-kab til den ampen, så det går an å høre hva han spiller :P

Glatt og dødt og kjipt låter den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med ampen som hele Engl metalryktet er bygget på: Savage 120!

Hadde en powerball og AB testet mot den, -ingen konkuranse.

Savage 120 er en av de beste metalampene noensinne, fikk et par stk til å selge 5150 toppene sine(jeg hadde 5150 samtidig)

etter å ha prøvd den gamle Savage 120toppen jeg hadde.

Savagen var av de tidlige håndbyggde som visstnok låter bedre, men jeg har ikke sjekket en ny ordentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.