Web Analytics
Jump to content

Metal forsterker !

gitarrr
 Share

Recommended Posts

hei, som noen kansje vet er jeg på jakt etter rør forsterker! jeg spiller metal.

Jeg har kommet fram til noen forsterkere som er virkelig aktuelle: ENGL Fireball(Kansje screamer), Peavey 6505.

Og så har jeg vurdert å kjøpe en fender eller vox clean combo med stump box ( hadde kansje vært mer praktisk iforhold til stack)

Og så lurer jeg veldig på: En orange forsterker ? I såfall hvilken ?

Jeg er veldig interessert å kjøpe brukt siden jeg har et stramt budsjett ca 8000,-

Håper på mange svar ! :)

• Replies 41
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Alle de du lister opp er fete amper, men ikke kjøp noe Fender og Vox-kombo og kjør pedalvreng. Det blir det ikke ordentlig metal ut av.

Orange har ikke sånn typisk streit moderne metallyd, mer som en bola marshall. Fett det og :)

Alle de du lister opp er fete amper, men ikke kjøp noe Fender og Vox-kombo og kjør pedalvreng. Det blir det ikke ordentlig metal ut av.

Orange har ikke sånn typisk streit moderne metallyd, mer som en bola marshall. Fett det og :)

Der tar du feil, for det får jeg ganske fint til! :)

Ok da, var kanskje litt drøy der, kjører jo pedaler på VK'en min selv istedenfor å bruke vrengen i den og får ganske grei lyd. :D

Men hadde nok heller foretrukket en røramp som blir kjørt hardt enn en cleankombo med en distortionpedal foran ja =)

Kjøp deg Krank Rev Jr Pro fra USA. Jeg betalte ca 6500 for min på 20w inkl frakt og moms.

Hvis du må ha noe som spiller høyt kan du kjøpe 50w utgaven av den. Den er litt dyrere, men du får mer headroom.

Uansett. Jeg er knallfornøyd med min =) Anbefales