Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Feeling!


Kjutte

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg får nesten komentere her jeg og da.

Jeg synes han var utrolig flink. Time, motiv, frasering og tone er hva jeg vil anse for å være hans gode egenskaper.

Men, jeg vil også si at han kunne landet på sterkere akkordtoner - for så å videreføre tidligere motiver over i neste akkordrekke.

Det å kunne fete licks og motiver hjelper fint lite om man ikke kan alterere de for å få de til å passe inn over andre akkorder og rytmer.

Men, da det er sagt vil jeg også si at jeg så hele videoen og trakk på smilebåndet opptil flere ganger. :)

Ut ifra hver eneste musiker i verden, kunne alt vært gjort annerledes. Når det er sagt, skal jeg ikke krangle med deg Earf, da jeg veit at du har peiling.

Hm, sånn som mange folk på forumet her kritiserer andre, bra gitarister skulle man nesten tro det bare var gitarguder her inne...

Helt enig!!!!!!

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra hver eneste musiker i verden, kunne alt vært gjort annerledes. Når det er sagt, skal jeg ikke krangle med deg Earf, da jeg veit at du har peiling.

Takktakk! Jeg vil bare legge til det at kritikken min var mer ment som en -"hvis jeg skal peke ut NOE, ville jeg ha..." - jeg kritiserer ikke bare for å kritisere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen mener vibrato`n til cyrka ikke er bra,kommer jeg til å le meg ihjel.

Det yngtchie mener er at Cyrka kun bruker vibbarmen (tilsynelatende) til vibrato. Det er fint i og for seg, og uten tvil en smakssak.

Jeg synes også fingervibb er ålreit å få med, men sålenge det ikke er hammett er jeg stort sett fornøyd. Synes ikke tremolovibben er noe plagsom for å si det sånn, men alle har forskjellig smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha ganske store baller, og være heftig selv om du skal kritisere den kar'n der, gitt.

...

Han spiller nok bedre enn de fleste her noen gang kommer til å gjøre, så å kritisere blir for dumt. ;)

Nei, saklig kritikk er faktisk helt i orden selv om man ikke kan spille en tone selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, saklig kritikk er faktisk helt i orden selv om man ikke kan spille en tone selv.

Hadde du hatt peiling, hadde du visst at oppfatning forandrer seg etter hva du selv er(har vært) i stand til, så det innlegget der er bare tull.

Det kan sammenlignes med å la en utenforstående høre på Shawn Lane. Alle jeg kjenner som er gode, digger Shawn, derimot de som ikke spiller, eller er så veldig gode, forstår ingen ting av hva han driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt peiling, hadde du visst at oppfatning forandrer seg etter hva du selv er(har vært) i stand til, så det innlegget der er bare tull.

Det kan sammenlignes med å la en utenforstående høre på Shawn Lane. Alle jeg kjenner som er gode, digger Shawn, derimot de som ikke spiller, eller er så veldig gode, forstår ingen ting av hva han driver med.

Så hvis du er i studio og produsenten kritiserer spillinga di, så ber du ham om å holde kjeft fordi han ikke spiller gitar selv? Og Tom Nordlie kan ikke si til en fotballspiller at han er for treig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.