Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Feeling!


Kjutte

Anbefalte innlegg

Fy faan :lol:

Han deigrævva av en speed demon der må ha jævlig god selvtillit som posta den videoen der og mente det var bra!!

Kan han ha hørt seg selv spille noen gang!?

Hørtes ut som en fattigmannsutgave av Paul Gilbert med leddgikt og downs syndrome, er det mulig..

Han i den videoen der er noe av det verste jeg noensinne har hørt, ja. 100% umusikalsk, kjedelig, intetsigende bråk. Han hadde jo ikke bra teknikk engang, det var nemlig både urent og klønete spilt :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk jo også svar etter å ha sagt min ærlige mening om videoen:

"Hey YngtcheMusic- I'm Chuck- the guy in this vid. And people are saying this is me warming up because IT IS. I explain this on my site.

And the vid was made in 2004. I didn't even know youtube existed.

I really get so fed up with presumptious stupidheads talking out of thier rears..."

"I think you've made the mistake of thinking we're having a conversation. We aren't. I just wanted to set things straight when about the bullsh*t spewed from people who don't know guitar from thier ass- like you.

Anyway, I did that, so if it makes you feel better, go ahead and have the last word."

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo også svar etter å ha sagt min ærlige mening om videoen:

"Hey YngtcheMusic- I'm Chuck- the guy in this vid. And people are saying this is me warming up because IT IS. I explain this on my site.

And the vid was made in 2004. I didn't even know youtube existed.

I really get so fed up with presumptious stupidheads talking out of thier rears..."

"I think you've made the mistake of thinking we're having a conversation. We aren't. I just wanted to set things straight when about the bullsh*t spewed from people who don't know guitar from thier ass- like you.

Anyway, I did that, so if it makes you feel better, go ahead and have the last word."

:(

Jeg forstod ikke helt poenget hans..?

Høyrehånda til Chuck er et av de verste tilfellene av clockwork syndrome jeg har sett. Han bør bruke den til noe annet.

Og er det bare jeg som ikke har hørt om "clock work syndrome"?

Endret av Blackvarg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det bare jeg som ikke har hørt om "clock work syndrome"?

At høyrehånda går og går i spastisk tempo uten koordinasjon med venstrehånda? Da er det vel kanskje ikke noe utbredt uttrykk, men i min omgangskrets har det vært brukt i mange år. Vinnie Vincent var blandt de første og mest kjente eksponentene for dette syndromet.

Endret av Imaginos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo også svar etter å ha sagt min ærlige mening om videoen:

"Hey YngtcheMusic- I'm Chuck- the guy in this vid. And people are saying this is me warming up because IT IS. I explain this on my site.

And the vid was made in 2004. I didn't even know youtube existed.

I really get so fed up with presumptious stupidheads talking out of thier rears..."

"I think you've made the mistake of thinking we're having a conversation. We aren't. I just wanted to set things straight when about the bullsh*t spewed from people who don't know guitar from thier ass- like you.

Anyway, I did that, so if it makes you feel better, go ahead and have the last word."

:(

Haha!

Er nok litt som disse klovnene som stiller opp i Idol og lignende som tror de kan synge.

Ingen i omgangskretsen deres har hatt balls nok til å hinte om at de kanskje ikke er riktig så hotstuff som de tror.

Tror nok denne karen også har vært omgitt av -som Montgomery Burns ville sagt: A bunch of spineless yes-men!

Men at han ikke hører det selv er jo det mest skremmende for han har jo tydeligvis øvd endel.

Amerikanere hadde ikke hatt vondt av en liten dose jantelov av og til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle poste en eller annen "80 talls fusionhelt" video, med tanke på trådens tema, men det får bli JB i stedet :) Om ikke annet er bassisten Tal Wilkenfeld rimelig heit :)

Hele konserten kan forøvrig sees hos NRK nett-tv (i langt bedre kvalitet) for tiden, noe jeg anbefaler på det sterkeste : http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/507751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle poste en eller annen "80 talls fusionhelt" video, med tanke på trådens tema, men det får bli JB i stedet :) Om ikke annet er bassisten Tal Wilkenfeld rimelig heit :)

Hele konserten kan forøvrig sees hos NRK nett-tv (i langt bedre kvalitet) for tiden, noe jeg anbefaler på det sterkeste : http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/507751

Jævlig bra konsert, og for et band!

Beck vet å plukke trommiser og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje andre her har bedre forutsetninger til å vurdere impro over akkordskifter enn deg, har du tenkt over den muligheten?

Skryt deg selv opp så mye du vil, men å noen gang si at han ikke er en dønn rå gitarist er tullball.

Enkelte er SELVFØLGELIG bedre på noe enn andre, men den grad av kritikk som du kom med her, er helt på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryt deg selv opp så mye du vil, men å noen gang si at han ikke er en dønn rå gitarist er tullball.

Enkelte er SELVFØLGELIG bedre på noe enn andre, men den grad av kritikk som du kom med her, er helt på bærtur.

Ja, selvsagt er jeg på bærtur fordi du og et par andre fusion-light/shred-folk ikke hører..post et klipp av deg selv der du spiller over Giant Steps eller tilsvarende materiale, så kan jeg få litt kontekst for utsagnet ditt og hvilke forutsetninger du har til å vurdere om kritikken min har noe for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt er jeg på bærtur fordi du og et par andre fusion-light/shred-folk ikke hører..post et klipp av deg selv der du spiller over Giant Steps eller tilsvarende materiale, så kan jeg få litt kontekst for utsagnet ditt og hvilke forutsetninger du har til å vurdere om kritikken min har noe for seg.

Det er ikke det jeg sier. Jeg har ingen tvil om at du knuser meg i improv over akkordskifter, men du kan fortsatt ikke si at han er noe annet enn en jævlig dyktig gitarist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar ansvaret for mitt bidrag til litt kjipe vibber i tråden.

For å bidra med noe positivt, så syns jeg han her er et godt eksempel på en innenfor youtube-fusion som spiller veldig bra over akkordskifter. Groove, feel, flow, altså :D

Null stress.

La faktisk merke til han Hutchings selv i går, og tok ikke lang tid før han på på favorittlista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.