Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den store Metallica Vs. Megadeth-tråden


ErlendB

Megadeth vs. Metallica  

133 stemmer

  1. 1. Hvilket band liker du best?

    • Megadeth
      54
    • Metallica
      88
  2. 2. Endgame eller Death Magnetic?

    • Endgame
      29
    • Death Magnetic
      35


Anbefalte innlegg

Ræva vibrato kan jeg være enig i. Men han har mange soloer som knuser dritten ut av Kirk. Feks Wake Up Dead og det meste andre på Peace Sells.

Som vokalist er ikke Mustaine tidenes beste, men jeg synes det passer bra til aggresiviteten i musikken. Det hadde ikke blitt det samme med feks Rob Halford eller Dio. Du hadde kanskje syntes det hadde vært bedre.

Til deg med James Hetfield som etterligner Mustaine: Hetfield har ihvertfall respekt for Mustaine, selvom han gjør narr av han.

Kirk synger ikke, ergo det er ikke relevant i denne sammenhengen.

Nei, jeg er ikke fan av de vokalistene jeg nevnte. Poenget her er at det passer, det samme gjelder Kirk I Metallica.

Det er så mye overdrevent hets du kommer mot ham. Fyren har sin egen stil, og han har laget bra soloer oppgjennom åra.

Hendix var ikke akkurat tidenes reneste gitarist, og det er vel der han har hentet mesteparten av sin inspirasjon fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, jeg har kanskje overdrevet. Han har lagd noe bra, det skal han ha, og han har en egen stil. Men for min del, så synes jeg det blir for mye av det samme. Hører man igjennom Kill Em All, så høres det ut som samme solo kommer inn i hver sang.

Dessuten var det du som blanda inn vokalister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg har kanskje overdrevet. Han har lagd noe bra, det skal han ha, og han har en egen stil. Men for min del, så synes jeg det blir for mye av det samme. Hører man igjennom Kill Em All, så høres det ut som samme solo kommer inn i hver sang.

Dessuten var det du som blanda inn vokalister.

og hvem skrev soloene på Kill 'Em All :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.