Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Størrelse på signaturer


CastorFiber

Signaturstørrelse, skal vi ha regler?  

72 stemmer

  1. 1. Signaturstørrelse, les førstepost!

    • Ja, maks to linjer, liten skrift
      7
    • Ja, maks fire linjer, liten skrift
      13
    • Ja, maks seks linjer, liten skrift
      6
    • Ja, maks ti linjer, liten skrift
      6
    • Nei, la folk gjøre som de vil
      7
    • La moderator vurdere selv der folk overdriver
      33


Anbefalte innlegg

Jeg har fått et par tilbakemeldinger om dette, og har faktisk reagert selv.

Saken er den at enkelte medlemmer har signaturer på størrelse med en novelle av Ari Behn, og det medfører at det blir plass til veldig få innlegg på siden i de trådene der medlemmene er aktive.

Egentlig synes jeg at få regler er fint, men hva synes dere? Skal vi innføre regler for signaturer?

Vi har etter min mening tråder der medlemmer kan poste hva de har i samlingen. Da er det unødvendig å ramse opp alt man eier og har, har eid og har tenkt å kjøpe i signaturen. Bare tenk på om jeg hadde gjort det samme.. :)

Hva jeg mener er ikke så viktig. Hva mener dere?

Innspill som ikke lar seg forklare i pollen er ønsket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes folk burde kunne gjøre som de vil til en viss grad, også kan moderator steppe inn når det blir for heftig.

Men, da det er sagt mener jeg også at man burde holde signaturen til et minimum uansett.

Synes heller ikke at man skal kunne bruke signaturen som salgsannonse, og bilder er heller ingen favoritt hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot bilder i signaturen, og synes det er greit å ha regler å forholde seg til (som f.eks 10 linjer med liten skrift). Er jo gøy å høre hva folk har av utstyr, så det bør jo være noen linjer. Bør ikke være sånn at det forstyrrer lesingen på forumet heller. Men nå skal ikke jeg løpe rundt og moralisere, og har ikke veldig sterke meninger på akkurat dette (for en gangs skyld). :)

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vant til fora med langt strengere moderering en gitarnorge. Både vedrørende signaturer, rettskriving m.m. Derfor syntes jeg signaturene her ble så vulgære at jeg deaktiverte signaturer i profilinstillingene første dag:S:P

Det funker for meg, så hvis noen andre har noe å utsette, bør de heller gjøre det samme, istedet for å prege et helt forum hvor dette er tradisjon!(=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt innstillingene til å vise 40 innlegg per side uansett størrelse på innlegg, så det er kun ekstra scrolling dette medfører for min del. Dog er det litt plagsomt med bilder i signaturene da dette sinker browsingen en del når jeg surfer fra mobilen... :blush:

"Keep it written, keep it short..."

EDIT: Legge til et poll-alternativ med "Så lenge den ikke inneholder bilder er det greit" ?

EDIT2: Å legge ansvaret på moderator kan medføre at noen opplever moderator som kjip, da han bare har skjønn, og ikke klart definerte regler, å henvise til.

Endret av GummiTZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de med giant signaturer..

Selv liker jeg å lese hva gear folk har.

Synest en liste under nicket er helt greit, og informativ,

liker lite de store utstyrstrådene med 50 bilder.. hvor man sitter å leiter og leser lenge etter noe man kansje liker.

Men det er vell bare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også synes det er gøy å kunne se hovedutstyret til folk i signaturen, bilder er mer sjenerende, men det plager ikke meg nevneverdig det heller. Har også som GummiTZ over her valgt 40 inlegg pr side:)

Jeg ordna signaturen min med mindre linjeskift, men den ble ikke noe bedre... bare mer tung å lese. :) skal forøvrig lage utstyrstråd snart.......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de med giant signaturer..

Selv liker jeg å lese hva gear folk har.

Synest en liste under nicket er helt greit, og informativ,

liker lite de store utstyrstrådene med 50 bilder.. hvor man sitter å leiter og leser lenge etter noe man kansje liker.

Men det er vell bare meg.

Unnskyld meg, men ingen tvinger deg til å lese utstyrstrådene.

Om du har problemer med at du må lese gjennom tråder for å KANSKJE FINNE NOE DU LIKER(?), så er det kanskje bedre å la være?

Er som en unge som får en godtepose og klager fordi han må leite etter lakrisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men ingen tvinger deg til å lese utstyrstrådene.

Om du har problemer med at du må lese gjennom tråder for å KANSKJE FINNE NOE DU LIKER(?), så er det kanskje bedre å la være?

Er som en unge som får en godtepose og klager fordi han må leite etter lakrisen.

Ingen tvinger deg å studere folks signaturer heller.

Utstyrstrådene er ofte jævla rotette.. fult av bilder.

Ofte så presser bildene hele forum-designet til pieces og.. så må man begynne å scrolle sidelengs og styr..

Ofte så tar det også lang tid å laste siden fordi det er masse bilder, ofte store bilder på 3 - 5 mb hver..

og er det sånn 15 stykker av dem, så kan det være sjukt irriterende.

Om jeg skal bruke en teit sammenligning, så er det som om en unge skulle få være med til godtebutikken, men som blir klemstra fast mellom skyvedørene, i tillegg blir han istede lurt inn på en kles-butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skal bruke en teit sammenligning, så er det som om en unge skulle få være med til godtebutikken, men som blir klemstra fast mellom skyvedørene, i tillegg blir han istede lurt inn på en kles-butikk.

:lol::lol::lol::lol: Det var årets.

Beklager OT..

men litt seriøst også, hva med å ha en grunnleggende regel om størrelse på bilder i utstyrstrådene? (maks 350kb og maks 800x600 ??) Og ha alle oppdateringer i første post?

Så kan man ha hovedgitar og amp og evt band i signaturen og linke til utstyrstråd? enkle saker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.