Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommer-GAS


mrj

Anbefalte innlegg

Ja, dette skjer jo hver sommer når skattepengene kommer. Da må man kjøpe stash...

Squier strat, laget i Japan 1987. Lake Placid Blue tror jeg finishen heter

86902_s.jpg

86903_s.jpg

Fernandes Precision bass, laget i 79 på Tokai-fabrikken. Den har uheldigvis vært i en slipe-ulykke, men desto billigere da. Tenker jeg pusser ned litt på resten av det svarte og lakkerer hele greia i en annen farge. Eller relic'er det svarte? hmm

86900_s.jpg

86901_s.jpg

Gamlestraten fikk nytt plekterbrett:

86898_s.jpg

86899_s.jpg

Og som dessert ble det noen nye effektpedaler. Danelectro Cool Cat Metal, Danelectro Talk Box, og ElectroHarmonix Nano Muff

86904_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv om skattepengene ikke kommer før i oktober, har jeg likevel smelt til med en brukt japansk Fender Telecaster '72 Custom re-issue. (Kommer i posten ila. et par dager) I tillegg har Tommy her på forumet to av pedalene mine inne til modding.

Fornøyd med sommeren så langt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syndromet har rammet meg hardt etter jeg har lånt en Gibson SG på et par spillejobber, og det er ekstra smertefullt når man ikke har penger til medisinen (les: en SG). Det kan sammenlignes med ekstrem kløe på testiklene når du har begge hendene i bandasje, noe jeg også har opplevd.

GAS.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.